אחרי פחות משנה: מנכ"ל מיי-ספייס התפטר מתפקידו

אוון ואן-נטה יוחלף על ידי מייק ג'ונס, כיום המנהל התפעולי של מיי-ספייס, וג'ייסון הירשום, מנהל המוצר שלה, שישמשו כנשיאים במשותף של החברה ● ג'ון מילר, מנכ"ל המדיה הדיגיטלית של ניוז קורפ, החברה שמיי-ספייס נמצאת בבעלותה, אמר, כי "אוון לקח על עצמו אתגר קשה מאוד - להחיות את האתר; כתוצאה מעבודתו המסורה, נראים בזמן האחרון שינויים חיוביים מאוד"

אוון ואן-נטה, מנכ"ל מיי-ספייס (MySpace), התפטר מתפקידו – פחות משנה לאחר שנכנס אליו, כך הודיעה אתמול (ד') ניוז קורפ (News Corp), החברה שהרשת החברתית נמצאת בבעלותה. עוד נמסר, כי במקומו של ואן-נטה ימונו שניים: מייק ג'ונס, שמשמש כיום כמנהל התפעולי של מיי-ספייס, וג'ייסון הירשום, מנהל המוצר שלה. השניים ישמשו כנשיאים במשותף של מיי-ספייס, וימסרו את דיווחיהם לג'ון מילר, יושב ראש ומנכ"ל לענייני מדיה דיגיטלית של ניוז קורפ.

בתשובה לשאלה האם היא תשכור מנכ"ל חדש, אמר דני דודק, דובר מיי-ספייס, כי החברה מסרבת להגיב מעבר להודעה שפרסמה.

מילר מסר בהצהרה, כי "אוון לקח על עצמו אתגר קשה מאוד – להחיות את מיי-ספייס. כתוצאה מעבודתו המסורה, נראים בזמן האחרון שינויים חיוביים מאוד. עם זאת, לאחר שיחה עם אוון באשר לכוונותיו לעתיד, הן אישית והן מקצועית, סיכמנו שנינו שהדבר הכי טוב עבורו כעת הוא להתפטר".

ואן-נטה נכנס לתפקידו באפריל אשתקד, לאחר עזיבתו של כריס דה-וולף, ממייסדי החברה. הוא אמר, כי מיי-ספייס בחרה לאחרונה להתמקד במוצר ובחוויית הלקוח, וכי הוא "גאה בהישגים שהשגנו ביחד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים