מנכ"ל אינטל השיק חנות יישומים ל-Netbook

החנות החדשה, אשר מכונה Intel AppUp Center, מזכירה את חנויות היישומים המיועדות לטלפונים חכמים דוגמת מכשירי iPhone של אפל או מכשירי אנדרואיד של גוגל ● היישומים הראשונים שמוצעים כבר בחנות כוללים לומדות, משחקים, תוכנות בריאות ובידור ועוד ● בנוסף הדגים פול אוטליני בנאום המרכזי שנשא שורה של חידושים ביישומים סלולריים ובתכני תלת ממד

על פי מנכ"ל אינטל (Intel), פול אוטליני, משתלבים המחשבים האישיים בכל היבט כמעט של חיי היום יום – והמעבדים מתוצרת אינטל מצויים בליבה של כל טכנולוגיה. בנאום המרכזי שנשא בתערוכת CES שנפתחה בסוף השבוע בלאס וגאס הדגים אוטליני שורה של חידושים ביישומים סלולריים, בתכני תלת ממד, בטלפונים חכמים ואפילו בתחומים שאינם מיוחסים בדרך כלל למחשבים אישיים כמו ניהול של צריכת החשמל בבית. "המיחשוב אינו עוד נחלתו הבלעדית של המחשב – הוא מצוי בכל מקום", אמר אוטליני.

עוד השיק מנכ"ל אינטל את גרסת הבטה של חנות היישומים למחשבי Netbook אשר מבוססים על מעבדי Atom של אינטל. החנות החדשה, אשר מכונה Intel AppUp Center, מזכירה את חנויות היישומים המיועדות לטלפונים חכמים דוגמת מכשירי iPhone של אפל (Apple) או מכשירי אנדרואיד של גוגל (Goolge). המשתמשים שמבקשים להשתמש בחנות היישומים החדשה נדרשים להוריד תוכנת לקוח מיוחדת, שפועלת לפי שעה במערכות חלונות בלבד. היישומים הראשונים שמוצעים כבר בחנות כוללים לומדות, משחקים, תוכנות בריאות ובידור ועוד.

גם החברות אייסר (Acer), אסוס (Asus), דל (Dell) וסמסונג (Samsung), אשר משתפות פעולה עם אינטל, עתידות להשיק חנויות יישומים משלהן על בסיס חנות AppUp Center של אינטל. אוטליני צופה שיתופי פעולה נוספים שיסייעו להרחיב במשך הזמן את קטגוריות היישומים, ויאפשרו להציע יישומים גם למחשבי PC, מכשירי כף יד, טלפונים חכמים, מכשירי חשמל ביתיים, מקלטי טלוויזיה ושאר מוצרים שמצוידים במעבדי אינטל.

כן הציג אוטליני מוצר בשם Intel Wireless Display, על בסיס מעבדי Core של אינטל אשר משמשים בדרך כלל מחשבים שולחניים ומחשבים נישאים. בעזרת המוצר ניתן לשדר תכנים דוגמת סרטים ותמונות מהמחשב ישירות למכשירי טלוויזיה HD, בתקשורת אלחוטית (Wi-Fi). המוצר ישולב במחשבים נישאים מתוצרת דל, סוני (Sony) וטושיבה (Toshiba), ומתאם לטלוויזיה מתוצרת Netgear יוצע ב-17 בינואר.

ביום ה' חשפה אינטל למעלה מעשרים מעבדים, מתאמים וערכות שבבים בתהליכי הייצור החדשים של 32 ננו-מטר, אשר אמורים להניב שבבים מהירים וחסכוניים יותר. על השבבים החדשים נמנים מעבדי Core i7, i5 ו-i3 אשר מיועדים למחשבים שולחניים, מחשבים נישאים ומערכות משובצות. על בסיס מעבדי Core i7 הציג אוטליני שלט אינטראקטיבי שמסייע ללקוחות להתמצא בחנויות ענק של רשתות שיווק גדולות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים