גילי קליין, מנמ"רית מגדל, מסיימת את תפקידה; תשמש כיועצת טכנולוגית למנכ"ל החברה

קליין משמשת בתפקיד 9 שנים, ובתקופת כהונתה הרחיבה מגדל את השקעותיה בתחום המיחשוב ומערכות המידע ● בין הפרויקטים הגדולים שהובילה קליין ניתן למנות את סגירת המיינפריים והעברת תשתיות המיחשוב לשרתי סולאריס של סאן, וכן הטמעת מערכת CRM של סאפ ● לדבריה, "בתום 9 שנים בתפקיד, הגיע הזמן להתקדם" ● טרם מונה לה מחליף, וייתכן שהתפקיד יצא למכרז חיצוני

גילי קליין, מנהלת מערכות המידע של מגדל, עומדת לסיים את תפקידה, ולהתמנות ליועצת טכנולוגית למנכ"ל החברה, יונל כהן. קליין משמשת בתפקיד המנמ"רית של החברה כ-9 שנים. היא אמרה לאנשים ומחשבים, כי בתום תקופה ארוכה שבה עמדה בראש מערך ה-IT של מגדל, הגיע הזמן להתקדם. קליין אמרה, כי בתפקידה החדש היא תייעץ לכל חברות הקבוצה, וכן תלווה פרויקטים מיוחדים בתחומי המיחשוב והטכנולוגיה.

בין הפרויקטים הגדולים שאותם הובילה קליין ניתן למנות את סגירת המיינפריים והעברת תשתיות המיחשוב לשרתי סולאריס של סאן (Sun), וכן הטמעת מערכת CRM של סאפ (SAP).

מגדל נמצאת בשנים האחרונות בתנופת השקעות במערכות מידע ומיחשוב, מתוך הכרה, כי אלה מהוות את התשתית הקריטית לפעילותה של חברת ביטוח. החברה אף זכתה בפרס האתר המצטיין בקטגוריית חברות הביטוח בתחרות מצטייני האתרים 2009 של אנשים ומחשבים. בטקס ההכתרה, שנערך בספטמבר, אמר משה תמיר, משנה למנכ"ל מגדל, כי פלטפורמת האינטרנט סייעה לארגון לעבור את המיתון בקלות יתרה, לייצר כלים חדשים וטובים יותר ולהרחיב את הפעילות של הערוצים הישירים שלה.

טרם הוחלט מי יחליף את קליין בתפקידה. ייתכן שמגדל אף תפרסם מכרז חיצוני לצורך כך – מכרז שאם יתפרסם, הוא עשוי לעורר עניין בקרב מנמ"רים שמכהנים או כאלה שהתפנו מתפקידם. הכיסא הפנוי של מגדל מצטרף לתפקיד דומה בויזה כ.א.ל, שמהווה אתגר למנמ"רים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים