סינאל רכשה מ-SRL את פעילות התכנון הממוחשב לשיבוץ כוח אדם בארגונים גדולים תמורת תמלוגים

בין היתר, רכשה סינאל את מערכת ה- Schedule Master, שפותחה על ידי מהנדסי הפיתוח של SRL ● המערכת מנתחת את נתוני כוח האדם במערכות משאבי אנוש ומשבצת את האנשים למשימות, בהתאם לכישוריהם ● סינאל תמשיך לפתח ולשווק את המוצר בכל העולם, ותעסיק את עובדי SRL שעסקו בפיתוח המערכת

סינאל. פרויקט בהיקף 2.5 מיליון שקלים

חברת סינאל תעשיות רכשה מחברת SRL את פעילותה בתחום תכנון ניהול ושיבוץ כוח אדם. זאת, על מנת לשלבה בפעילות הכוללת של החברה, המתמחה במיחשוב מערכת המבוסס על ניתוח חכם של מערכות משאבי אנוש וציוות עובדים על פי כישוריהם. במסגרת ההסכם, תמשיך סינאל לפתח ולשווק את המוצר בכל העולם, ותשלם תמלוגים על כך ל-SRL. היא אף תקלוט את עובדי SRL שעסקו בפיתוח ובתמיכה במוצר.

בכלל זה, רכשה סינאל מ-SRL את מערכת Schedule Master. זו מאפשרת שיבוץ אופטימלי של עובדים למשימות, וכן את יעילותם וגמישותם של לקוחותיה לצרכים משתנים ומעלה את רווחיותם. המערכת, שהינה פרי פיתוח של קבוצת SRL, יושמה עד כה בארגונים מובילים וידועים, בעיקר בשוק הבריטי. בין היתר, היא יושמה באיגוד הרוגבי האנגלי, כולל באצטדיון הרוגבי הלונדוני Twickenham , מרכז האירועים O2 Arena, וכן ב-Norwich, NEC UK, Recruit, AP Security ועוד.

סינאל תעשיות היא חברה בורסאית ותיקה, המאגדת בתוכה שורה של פעילויות בתחומי מערכות שכר, ניהול כוח אדם, דיווחי נוכחות, משאבי אנוש ובקרת כניסה.

לדברי יקי פפירוביץ, סמנכ"ל השיווק והמכירות של סינאל, מדובר בפיתוח ייחודי שיש לו פוטנציאל רב, והוא משתלב עם יתר הפעילויות של חברת סינאל הפועלת בשוק זה.

גבי בוגנים, יושב ראש סינאל תעשיות, אמר: "כיום, בארגון גדול, כגון רשת קמעונאית, רשת בתי קפה, בית חולים, חברת תעופה או חברת שמירה גדולה, קשה מאוד לנהל את תכנון ושיבוץ העובדים ללא תוכנה מסייעת. אין ספק ששימוש בתוכנה שכזו מייעל את הפעילות הארגונית, מונע טעויות וחוסך סכומי עתק בארגונים גדולים".

עמוס מגור, מנהל חברת המוצרים ו-CCO בקבוצת SRL, אמר: "מהלך זה מבטא מימוש לאסטרטגיה של שותפות עסקית בין חברות, אשר לכל אחת מהן התמחות ברורה, וגם משלימה לרעותה. סינאל, בעלת סל מוצרים רחב, הנתמך בערוצי שיווק ומכירה עולמיים, חוברת ל-SRL, שהייתה בין הראשונים לזהות צורך ייחודי העונה על מצוקה אמיתית. כמענה, היא החדירה לשוק את הפתרון Schedule Master. אנחנו שמחים, כי לאחר בחינה ממושכת, בחרנו לכלול את המערכת כחלק ממוצרינו, ובטוחים שהפתרון המשולב יירכש על ידי לקוחות קיימים של חברת סינאל, כמו גם לקוחות רבים נוספים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים