האם Snapdragon 835 עומד להפתיע בתחום הצילום והמציאות המדומה?

לפי קוואלקום, השבב אמור לצמצם במידה רבה את ההשהיה בעת צילום במעקב אחרי תנועה, להציע ייצוב תמונה וזום שמבוצעים באופן זורם וחלק יותר, וכן תמיכה טובה יותר במערכי מצלמות כפולות

Snapdragon

המעבד החדש של קוואלקום (Qualcomm), Snapdragon 835, עומד לככב בדוכן של החברה בתערוכת CES 2017.

מעבר ליכולת העיבוד שלו, אמורה קוואלקום להציג גם את היכולות הגרפיות של המעבד, או יותר נכון של ערכת השבבים, שמתרכזות בקפיצת דרך, לטענתה, בתחום הצילום והמציאות המדומה.

השבב הגרפי שמשולב בערכת השבבים, Adreno 540, אמור לפי קוואלקום להציג ביצועים ב-25% טובים יותר מאשר מעבד הדגל הקודם של החברה, ה-Snapdragon 820, אבל לא רק.

בנוסף אמור השבב גם לצמצם במידה רבה את ההשהיה בעת צילום במעקב אחרי תנועה. הוא גם אמור להציע ייצוב תמונה וזום שמבוצעים באופן זורם וחלק יותר וכן תמיכה טובה יותר במערכי מצלמות כפולות. כך למשל ניתן יהיה לבצע מיזוג תמונות מהיר, משתי עדשות שמצלמות יחדיו, וזאת כדי לשפר את החדות של התמונות, להפחית את הרעשים וכן כדי להוסיף בקלות רבה יותר אפקטים של HDR.

ה-Snapdragon 835 הוא הראשון של החברה שמיוצר בתהליך ייצור של 10 ננו-מטר, וזה אומר שהוא קטן יותר ב-30% לעומת ה-820, אבל מציע ביצועים מהירים יותר ב-27% וזאת למרות שצריכת הכוח שלו נמוכה ב-40%. בנוסף, המערכת החדשה תומכת ב-Quick Charge 4 מה שאומר שהיא זקוקה לחמש דקות טעינה בלבד כדי להבטיח חמש שעות עבודה.

קוואלקום עדיין לא הציגה רשימה של יצרניות שמתכוונות לשלב את המעבד החדש בטלפונים שלהן. למעשה החברה היחידה שכבר ידוע שככל הנראה שתשמש בו היא סמסונג (Samsung) שתחזור לשלב ב-Galaxy S8 במודל שמיועד לארצות הברית בעיקר, וזאת לצד המעבדים שלה עצמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים