קופת חולים מאוחדת הטמיעה את מוצרי האבטחה של Safe-T

לדברי משה שחר, ממונה אבטחת מידע במאוחדת, "הפתרון המשולב מספק שכבת הגנה על העברות קבצים, דואר אלקטרוני וכניסה ליישומים; כך מתאפשרת גישה מאובטחת למידע קריטי" ● ההיקף: מאות אלפי שקלים

משה שחר, ממונה אבטחת מידע, קופת חולים מאוחדת

אנשי ה-IT בקופת חולים מאוחדת הטמיעו מוצרי אבטחת המידע של Safe-T. הפרויקט החל בנובמבר השנה וכולל גם שרותי תחזוקה, הדרכה ייעוץ ופיתוח ממשקים למאוחדת. היקפו הכספי של הפרויקט, לרבות תחזוקה לשלוש שנים, עומד על מאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט יוטמעו פתרונות העברת המידע והגישה המאובטחת, Safe-T Box ו-RSAccess של Safe-T בשרתי קופת חולים מאוחדת. לקופה יותר מ-1.1 מיליון מבוטחים וכ-10,000 עובדים.

Safe-T Box הינו פתרון להעברת ושיתוף מידע, המאפשר לארגונים לשתף, לפקח ולאבטח כל סוג והיקף של העברות מידע בין אנשים, יישומים, פתרונות ענן ועסקים. הפתרון מספק אבטחה ופיקוח בזמן אמת למגוון דפוסי העברת מידע, לרבות העברת נתונים אל ומהענן.

יוסי כרמון, סמנכ"ל מכירות ב-Safe-T

יוסי כרמון, סמנכ"ל מכירות ב-Safe-T

Safe-T RSAccess הוא פתרון קצה לאבטחת גישה. הוא מתבסס על טכנולוגיית הגישה ההפוכה של החברה, ומאפשר להתגבר על אזורים בלתי-מאובטחים של רשתות תקשורת (DMZ), למנוע מיישומים מזיקים גישה ולהגן על רשתות מאובטחות בתוך התשתית הארגונית. הפתרון מייתר את הצורך באחסון מידע רגיש באזורים הלא מאובטחים, ובכך מפחית את הסיכונים לחשיפת המידע.

לדברי משה שחר, ממונה אבטחת מידע, מאוחדת, "הפתרון המשולב מספק שכבת הגנה חדשנית, אשר מגנה על העברות קבצים, דואר אלקטרוני וכניסה ליישומים. בדרך זו מתאפשרת לעובדי המאוחדת ולשותפיה גישה מאובטחת למידע רגיש וקריטי".

"קופת חולים מאוחדת מצטרפת למשרד הבריאות שרכש את פתרונות אבטחת המידע של Safe-T לאור הזכייה שלנו במכרז עבור משרד הבריאות וכל בתי החולים בישראל", הוסיף יוסי כרמון, סמנכ"ל מכירות ב-Safe-T.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים