CodeOasis מטמיעה מערכת ניהול ושליטה בענן לרובומו

היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בכ-300 אלף שקלים ● אור פלס, מנהל הדיגיטל של רובומו: "הפלטפורמה כוללת יכולות כמו הפצת גרסאות חדשות לכל הרובוטים שלנו בעולם בלחיצת כפתור, לצד יכולות של איסוף וניתוח מידע"

יודע את העבודה. הרובוט של רובומו. צילום: יח"צ

CodeOasis פיתחה לרובומו (Robomow), יצרנית מכסחות הדשא הרובוטיות, מערכת ניהול ושליטה מרחוק בענן. הפרויקט החל לפני חודשיים וצפוי להסתיים בסוף השנה. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך בכ-300 אלף שקלים.

רובומו מפתחת מכסחות דשא רובוטיות. הרובוט יושב בתחנת עגינה ויוצא למלאכת כיסוח הדשא בהתאם להגדרות שהוגדרו לו מראש. הוא רץ על הגזרה שקיבל, בתדירות שהוגדרה, תוך הימנעות ממכשולים כמו סלעים דקורטיבים, מערכות השקיה או כל דבר אחר שנמצא בגינה. עיקר מכירותיה של החברה הישראלית הוא בשוק האירופי, באמצעות מפיצים, והיא פעילה גם בישראל.

המערכת שפיתחו אנשי CodeOasis יושבת בענן, על גבי תשתית Azure של מיקרוסופט (Microsoft). היא מאפשרת ללקוחות להפעיל את הרובוט, לזהות תקלות, לקבל חיווי מתי הרובוט השלים את משימותו ועוד – והכל מרחוק.

אמיר גולן, מנכ"ל משותף ב-CodeOasis

אמיר גולן, מנכ"ל משותף ב-CodeOasis

מבלי להגיע לבית הלקוח

עוד מאפשרת המערכת ללקוחות, באמצעות פלטפורמת MyRobomow, לצפות בשורה של נתונים  סטטיסטיים. במקביל, באמצעות אפליקצית טכנאים, בשם ToolKit, מאפשרת המערכת לטכנאים לקבל אינדיקציה על מצבו של הרובוט, ולשלוט בו מרחוק, מבלי להגיע לבית הלקוח.

בהיבט הטכנולוגי, ממשק השירות פותח בדוט.נט, ואילו הקליינטים והפרונט פותחו ב-Angular. פלטפורמת MyRobomow  עלתה לאוויר לפני כחודשיים. פלטפורמת השליטה מרחוק ואפליקציית הטכנאים יעלו לאוויר עד סוף השנה. מערכת השליטה כוללת שכבה – Application Program Interface – המאפשרת לרובוט  לתקשר עם מערכות חיצוניות, כגון אפליקציות, מערכות Web ועוד.

לשיפור שירות ללקוחות – לצד הפחתת עלויות

"עם הגידול במספר הלקוחות החלטנו להחליף את הפלטפורמה הישנה שלנו בפלטפורמה חדשה המאפשרת לנו להיות זמינים 24/7 ולנהל את צי הלקוחות שלנו בענן", אמר אור פלס, מנהל הדיגיטל של רובומו.

אור פלס, מנהל הדיגיטל של רובומו

אור פלס, מנהל הדיגיטל של רובומו

לדבריו, "הפלטפורמה החדשה כוללת יכולות, כמו הפצת גרסאות חדשות לכל הרובוטים שלנו  בעולם, בלחיצת כפתור, לצד יכולות של איסוף וניתוח מידע. אלה מאפשרים ללקוחות לעקוב אחר ביצועי הרובוט, ולטכנאי החברה להתמודד עם בעיות טכניות מרחוק". פלס הוסיף כי "היכולות הללו יאפשרו לנו לשפר את השירות ללקוחות, לצד הפחתת עלויות".

אמיר גולן, מנכ"ל משותף CodeOasis, הוסיף כי "היכולת לשלוט על הרובוט מרחוק ולנטר את פעילותו באמצעות תקשורת סלולרית, פותחת לרובומו את הדלת לאפשרויות ולכיווני התפתחות רבים. הפלטפורמה שפיתחנו תסייע לחברה, המדורגת כיום שניה באירופה בתחומה – להמשיך להתקדם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים