גוגל ואינטל הכריזו על שיתוף פעולה בתחום הענן לארגונים

ההסכם בין שתי החברות, אשר עובדות יחדיו בשנים האחרונות בתחום המעבדים לדטה סנטרים, נועד לתמוך בארגונים גדולים ולהאיץ את המעבר שלהם לענן

יותר כיף בשניים. גוגל ואינטל

חטיבת הענן של גוגל (Google) הכריזה בסוף השבוע על הסכם שת"פ אסטרטגי עם אינטל (Intel), אשר נועד לתמוך בארגונים גדולים ולהאיץ את המעבר שלהם לענן.

גוגל ואינטל משתפות פעולה בשנים האחרונות בתחום המעבדים לדטה סנטרים, וכעת הן מרחיבות את שיתוף הפעולה ביניהן כדי לסייע לארגונים גדולים לעבור מתשתית מחשוב מסורתית אל תשתית ענן מאובטחת, פתוחה וחדשנית.

ההסכם יתמקד באינטגרציה ושילוב טכנולוגיה משתי החברות, ובמאמץ משותף להגברת המודעות בשוק ליתרונות של תשתיות ענן עבור ארגוני אנטרפרייז.

בעוד שהפעילות המשותפת של שתי החברות התמקדה עד היום בפיתוח מעבדים למרכזי נתונים, ההסכם החדש יוביל לגילוי ופיתוח פתרונות טכנולוגיים חדשים בתחומי האינטרנט של הדברים, לימוד מכונה (Machine learning), אבטחת מידע ו-Kubernetes, בעזרת שילוב היכולות של Google Cloud בתחום התוכנה, עם החומרה של אינטל.

הפעילות המשותפת החדשה תתמקד בכמה תחומים:

Kubernetes – התאמה אופטימלית של Kubernetes לארכיטקטורה של אינטל, בכדי לתמוך בעומסי עבודה מירביים. אינטל היא שותפה פעילה בקהילת Kubernetes ותורמת לה רבות. המהנדסים של אינטל וגוגל סיפקו בעבר אופטימיזציה של קוד שאפשרה למפתחים שקיפות רבה יותר בארכיטקטורה של אינטל. הפעילות החדשה צפויה לשפר את יכולות עומסי העבודה, כולל ביצועי רשתות וירטואליות ותעדוף של משאבים משותפים.

Machine Learning – האצה ושיפור הביצועים של TensorFlow במעבדי אינטל, לדוגמה על ידי מתן אפשרות ל-TensorFlow למנף את ליבות ה-CPU לעיבוד מקביל ומשופר, שילוב ספריות כמו MKL (ר"ת Math Kernel Library) לתוך TensorFlow, ושיפור ביצועי הזיכרון ושכבת המידע על פני טווח רחב של טופולוגיות.

אינטרנט של הדברים – יצירת פלטפורמה מאובטחת לחיבור התקני קצה של אינטל לפלטפורמת הענן של גוגל (Google Cloud Platform), בה המידע יכול לעבור אנליזה ולתמוך בקבלת החלטות טובה יותר – יכולת קריטית עבור חברות בתעשיית הקמעונאות והייצור.

● אבטחת מידע – הרחבת האינטגרציה בין החומרה של אינטל לתשתית המחשוב של פלטפורמת הענן של גוגל, להגברת רמת האבטחה בארגוני אנטרפרייז.

בנוסף לפתרונות משותפים לסביבת הענן, גוגל ואינטל יתמקדו גם בחינוך הטכני ובפיתוח שוק על מנת לתמוך באנשי IT המובילים בארגונם את המעבר לעולם מרובה-עננים. בגוגל ובאינטל מאמינים כי העמקת הקשר האסטרטגי ביניהן יסייע לארגוני אנטרפרייז לעבור בהצלחה לענן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים