החלה מכירת מכשירי ה-iPhone בדרום קוריאה

מאות לקוחות עמדו מחוץ לאצטדיון האולימפי של סיאול והמתינו לתחילת המכירה ● 65 אלף מכשירים הוזמנו במכירה מוקדמת ● ב-KT Corp, החברה המפיצה את ה-iPhone בדרום קוריאה, מקווים שהמכשיר הפופולרי יעלה את שיעור החדירה של הטלפונים החכמים לשוק הדרום קוריאני, שעומדת עתה רק על 1% ממשתמשי הסלולר במדינה

חודש לאחר שהחלו מכירות ה-iPhone בסין – נכנס המכשיר הפופולרי גם לשוק הדרום קוריאני. מאות בני אדם עמדו שלשום (ש') בשעות הלילה מחוץ לאצטדיון האולימפי של סיאול, בירת המדינה, וחיכו לתחילת המכירה של הטלפון החכם.

מ-KT Corp, חברת הסלולר השנייה בגודלה בדרום קוריאה והמפיצה של מכשירי ה-iPhone במדינה, נמסר, כי כ-65 אלף מכשירים הוזמנו עוד לפני צאתו של ה-iPhone לשוק המקומי.

שיעור החדירה של המכשירים הסלולריים בדרום קוריאה עומד על 93%. עם זאת, שיעור הטלפונים החכמים מביניהם עומד על 1% בלבד, עקב עלותם הגבוהה ומחסור ביישומים המיועדים להם. יאנג היון-מי, האחראי על האסטרטגיה ב-KT Corp, אמר, כי "אנחנו מקווים שה-iPhone יהווה נקודת מפנה לשוק הטלפונים החכמים בדרום קוריאה".

מכשיר iPhone בנפח 32 ג'יגה-בייט מהדור השלישי יעלה בדרום קוריאה בין 264 אלף ל-396 אלף וון (בין 225 ל-338 דולרים). לקוחות פרימיום יקבלו את המכשיר בחינם, אם ירכשו חבילת בסיס בשווי 132 אלף וון (113 דולרים). מכשיר iPhone בנפח 8 ג'יגה-בייט יעלה 132 אלף וון ללקוחות שישלמו 45 אלף וון (כ-38 דולרים) בכל חודש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים