ארצות הברית: Galaxy Note 7 שהוחלף עלה באש זמן קצר לפני טיסה

האם איסוף והחלפת מכשירי הסמארטפון המתפוצצים לא עזרו? מכשיר שהוחלף התלקח על מטוס ואילץ את כל יושביו וצוותו לעזוב את הטיסה בפינוי חירום ● אין נפגעים

Galaxy Note 7. מקור: אתר סמסונג

אין סוף לבעיות שמחוללים מכשירי ה-Galaxy Note 7 ה-"לוהטים": לאחר שחלק מהמכשירים התלקחו וסמסונג (Samsung) הודיעה על ריקול שלהם, התפוצץ אחד המכשירים המוחלפים, שאמור היה להיות תקין.

מדובר במכשיר של נוסע שעלה על טיסה מספר 994 של Southwest Airlines מלואיסוויל לבולטימור שבארצות הברית. כל הנוסעים ואנשי הצוות פונו מהמטוס לפני ההמראה ולא דווח על נפגעים, סיפר דובר חברת התעופה לאתר The Verge.

בריאן גרין, הבעלים של המכשיר שהתפוצץ, אמר כי אסף את הטלפון המוחלף שלו בחנות של AT&T ב-21 בספטמבר. בתצלום המארז של המכשיר ניתן לראות את סמל הריבוע השחור, שמציין כי מדובר ב-Galaxy Note 7 שהוחלף.

גרין אמר שהוא כיבה את הנייד, כפי שהתבקש על ידי צוות הטיסה, והניח אותו בכיסו. אבל אז הוא הרגיש שהמכשיר בוער, הוא זרק אותו אל רצפת המטוס ו-"עשן עבה אפור-ירוק", לדבריו, עלה ממנו. נוסע אחר אמר כי הטלפון הבוער יצר שריפה שעברה דרך השטיח וחרכה את רצפת המטוס.

לדברי גרין, לטלפון שהתפוצץ הייתה בעת התרחשות האירוע סוללה מלאה בערך ב-80% והצבע של סמל הסוללה שבמסך המכשיר היה ירוק. בנוסף, הוא אמר שהוא משתמש מאז קבלת המכשיר המוחלף רק במטען אלחוטי.

משבר מוחלט בסמסונג?

העובדה שהסמארטפון המדובר היה מכשיר Galaxy Note 7 מוחלף, כזה שסמסונג מחשיבה לבטוח, מדאיגה במיוחד. ההערכות הן שהחברה עלולה להיכנס למצב משברי מוחלט, כשטלפון שהוחלף מתלקח כך ומהווה סכנה מוחשית לאסון אמיתי, שעלול היה להיות הרסני – הן מבחינת כיסה של החברה והן מבחינת תדמיתה.

לעת עתה פרסמה סמסונג התייחסות לדברים וטענה בהצהרתה כי "עד שנוכל להחזיר את המכשיר לחיים, אנחנו לא יכולים לאשר כי אירוע זה כרוך ב-Note 7 החדש. אנחנו עובדים עם הרשויות על מנת לאושש את המכשיר ולאשר את הגורם. לאחר שנבחן את המכשיר יהיה לנו מידע נוסף לחלוק".

בינתיים נמצא מכשירו השרוף של גרין בידי יחידת מכבי האש בלואיסוויל לצורך חקירה והנציבות לבטיחות מוצרי צריכה בארצות הברית פותחת אף היא בחקירת האירוע. באשר לגרין – הוא כבר לא לקוח שרוף של סמסונג, והחליף את המכשיר שלו ל-iPhone 7.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים