סמסונג מפסיקה את שיווק מכשירי ה-Galaxy Note 7 המתפוצצים שלה

הפאבלטים החדשים של החברה הדרום קוריאנית הם פצצה של מכשירים? אולי, אבל יהיה מעכשיו קשה להתרשם מהם, מכיוון שהחברה החליטה להוריד אותם מהמדפים בשל תלונות חוזרות ונשנות על כך שהם מתפוצצים בזמן שמטעינים אותם

Galaxy Note 7. מקור: אתר סמסונג

לאחר דיווחים רבים על התפוצצות של סוללות במהלך הטעינה במכשירי Galaxy Note 7 – שהוכרזו רשמית בתחילת אוגוסט והחלו משווקים בארצות הברית ב-19 בו – החליטה סמסונג (Samsung) לדחות את השקת הפאבלט החדש שלה בשווקים שפירוט אודותיהם לא פורסם. החברה טענה שהדחייה היא לצורך עריכת בדיקות בקרת איכות נוספות. לא ידוע כמה זמן יעוכב השיווק של המכשירים או אם יחזרו למדפים בכלל.

גל הדיווחים על הבעיה במכשירים הציף את המדיה החברתית של דרום קוריאה, ארץ מוצאה של סמסונג, שבה פרסמו משתמשים סיפורים על מכשירים שנהרסו כתוצאה מפיצוץ הסוללה, כולל לא מעט תמונות די מחרידות של מכשירים שרופים.

הצהרת סמסונג לרויטרס (Reuters) בעניין הייתה קצרה ועניינית, ונאמר בה רק כי "משלוחי ה-Galaxy Note 7 מתעכבים בשל בדיקות נוספות המתנהלות בהקשר לאיכות המוצר".

האם הכבלים מסוג C אשמים?

המדיה החברתית הדרום-קוריאנית מדווחת שהסיבה לתופעה עשויה להיות נעוצה בכבלים מסוג C, שאינו של Samsung USB 3.

גם לאפל (Apple) היו בעיות דומות עם מטענים לקויים מתוצרת צד שלישי בעבר, ואילו מהנדס של גוגל (Google) השקיע זמן רב בחשיפת מוצרי USB-C גרועים מסיבות דומות.

כשלי הסוללה אינם הכשלים הראשונים שזוהו על ידי משתמשי ה-Note 7. בודקי חומרה ובוחנים מיוטיוב (YouTube) ציינו עוד קודם לכן כי ה-Gorilla Glass 5 המשמש כמסך של המכשיר הוא הרבה יותר רגיש לשריטות ממסכי טלפונים חכמים אחרים, אפילו מה-iPhone 6.

נכון לעכשיו לא ברור באיזה שווקים יושהה שיווקם של המכשירים – למודלים האמריקנים והבינלאומיים של המכשיר יש תצורות חומרה שונות במקצת, אבל סוללות זהות, מה שבוודאי יעורר עניין ציבורי בקשר לגורלם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים