פרודוור שדרגה את מערכת ה-CRM של לברייט במיליון שקלים

הפרויקט ארך תשעה חודשים והסתיים באחרונה ● המערכת שהייתה בטרם הפרויקט, Microsoft Dynamics CRM 2011, שודרגה לגרסת 2015

פרודוור

פרודוור (Prodware) ישראל שדרגה את מערכת ה-CRM של מיקרוסופט (Microsoft) בלברייט (Leverate). הפרויקט ארך תשעה חודשים והסתיים האחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על כמיליון שקלים.

המערכת שהייתה בטרם הפרויקט היא Microsoft Dynamics CRM 2011 והיא שודרגה לגרסת 2015. לברייט מספקת פתרונות למוסדות פיננסים ולברוקרים בתחום המסחר, במטרה לסייע להם להגדיל את הרווחים ולהקטין את הסיכון. המניע לפרויקט היה רצון החברה לספק ללקוחותיה מערכת מהירה יותר, הפועלת בצורה חלקה. ללברייט יותר מ-1,400 משתמשים, ב-75 חברות שונות.

במסגרת הפרויקט פותח כלי אשר ניתח את משמעויות ההגירה מהגרסה הישנה של מערכת ה-CRM לזו החדשה. הכלי, אשר פותח על ידי פרודוור ישראל, בשיתוף עם מיקרוסופט, איפשר לחברה לבצע את תהליך השדרוג בצורה יעילה, ללא פגיעה בעבודה השוטפת של החברה ובשקיפות מלאה. כך, קיבל הכלי שפותח יכולת הסבת נתונים מלאה – בלא השבתות מיחשוב.

מבלי שהלקוחות יחושו בדבר

גיא פז, מנמ"ר לברייט, אמר כי "מערכת ה-CRM נהנית מרמת עדכון מאוד גבוהה, המבוססת על משובים ועל ניסיון של מיליוני משתמשים, ממגוון מגזרים ברחבי העולם. זו אחת הסיבות העיקריות מדוע בחרנו מלכתחילה לעבוד עם מערכת זו, על מנת להפיק תועלת מאופייה הדינאמי".

פז הוסיף כי "הפרויקט התאפיין ביעילות ששולבה במתודולוגית עבודה יוצאת דופן. השימוש בכלי שפותח במיוחד עבור פרויקט זה, הוכיח את עצמו ואיפשר לכולנו לבצע את השדרוג בראש שקט ומבלי שהלקוחות יחושו בדבר".

גרגורי זבליוק, מנהל פרויקטים בכיר, פרודוור ישראל, הוסיף כי "לברייט הייתה אחראית על הפונקציונליות של המערכת החדשה. תפקידינו היה להכין את תהליך השדרוג והגירת הנתונים כך שהוא ייעשה בצורה שקטה וחלקה ללא השבתות מחשוב ומבלי לפגוע במהלך השוטף של העבודה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים