סכמות של ה-iPhone 7 שפורסמו ברשת לא מביאות איתן בשורות טובות

אחד הדברים המרכזיים שניתן להבין מהתרשימים הללו הוא שגם במכשיר החדש לא מתכוונת אפל לשלב שני רמקולים, ומי שיבחר להחליף iPhone ישן בחדש ימשיך להסתפק באודיו באיכות מונו

מה הולך להיות? iPhone 7

סכמות ייצור שפורסמו ברשת, אמורות לייצג, לפי המפרסמים, חלק מתהליך הייצור של המכשיר הבא של אפל (Apple), ה-iPhone 7.

לפי ההערכות, הודלפו הסכמות מאחד ממפעלי הייצור של המכשיר – בסין כמובן. אחד הדברים שניתן להבין מהסכמות הללו הוא שגם ב-iPhone 7 לא מתכוונת אפל לשלב שני רמקולים, ומי שייבחר להחליף iPhone ישן בחדש, ימשיך להסתפק באודיו באיכות מונו.

עם זאת, בדומה למכשירים אחרים בשוק, אמור המכשיר לכלול שני גרילים בחלק התחתון שלו, משני צידי חיבור ה-Lightning, אבל רק באחד מהם יהיה, כאמור, רמקול. מתחת לגריל השני יסתתר המיקרופון של המכשיר.

דיווחים אחרים שמגיעים לרשת מציעים על שינוי מסוים בכפתור הבית בגרסה הבאה של ה-iPhone. שינויים מבניים אחרים שצפויים במכשיר הם מיקום טוב יותר של קווי האנטנה, הסרת יציאת האוזניות המסורתית בגודל 3.5 אינץ' – כך שחיבור האוזניות יבוצע באמצעות מחבר ה-Lightning בלבד, וזאת כמובן מעבר לשדרוג המעבד.

עוד דבר שבולט בסכמות שהודלפו לרשת, הוא המיקום של החיישנים השונים ושאר הרכיבים, ואף הדרך בה משלבים אותם במכשיר – אחד אחרי השני – מתחת לזכוכית המגע הראשית של המכשיר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים