ריהאנה הודיעה בהופעה: "אל תשחקו ב-Pokémon Go"

במופע שקיימה בצרפת הודיעה הזמרת לקהל שהיא מקווה שלא תתפוס אנשים עסוקים בפוקימונים ● זה קרה אחרי שמעריץ התעצבן כשראה בחורה מהקהל משחקת בנייד באמצע הופעה של ביונסה

לא משחקת משחקים. ריהאנה. צילום: ויקיפדיה

אתר E! Online מספר כי במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלה עם אלבומה Anti, הופיעה ריהאנה במוצ"ש האחרון באצטדיון סטאד פייר-מורואה שבליל, צרפת. אבל היא לא הסתפקה בביצוע הלהיטים שלה בלבד וצירפה גם דברים בגנות טרנד ה-Pokémon Go המתפשט כיום בחלקים שונים של העולם.

ובאמת תיעודים של שחקנים, או התקלות בהם במקומות שונים כשהם עסוקים בלכידת פוקימונים וראשם תחוב עמוק בתוך הסמארטפון שלהם, מבהירים בדיוק עד כמה הם יכולים להיות מנותקים מהמציאות. בנוסף המשחק ממכר במיוחד. כל אלו עלולים לגרום לאנשים לשחק כמעט בכל מקום שבו הם נמצאים.

בהתחשב בתופעה, ריהאנה – כוכבת ללא פשרות שלא מסכימה שלא להימצא במרכז תשומת הלב האבסולוטית של הקהל – וידאה במהלך הקונצרט שלה בסוף השבוע האחרון, כשהורתה לקהל שלא לשחק את המשחק בהופעתה. פשוט כך.

"לא רוצה לראות אתכם תופסים שום פוקימון"

"אני לא רוצה לראות אתכם שולחים הודעות לחברים או לחברות שלכם", אמרה, בעודה פוסעת הלוך ושוב על הבמה, והוסיפה והדגישה "ואני לא רוצה לראות אתכם תופסים שום פוקימון", ואף הוסיפה קללה סלאנגית.

אבל לא רק האמנים סובלים מהתופעה. נראה שהמשחק מהווה גם בעיה בעבור חלק מהמעריצים, וזה בדיוק מה שקרה בשבוע שעבר במהלך הקונצרט של ביונסה בסטאד דה פאנס.

אחד ממעריציה, אנאנד דסאי-בארוכה, צילם וידיאו שבו התמקד בצופה אחרת במופע שעמדה ממש ליד הבמה, אבל במקום להשתאות לנוכח הזמרת שהופיעה מולו, הייתה ממוקדת יותר בלשחק את המשחק הנייד, כך דיווח Billboard. בסרטון מתלונן דסאי-בארוכה על המצב אבל מתעודד במהרה אחרי שהוא זוכה לחיוך זוהר מביונסה.

הכי טוב ללכוד חיוכים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים