הכירו את נבחרת השומרים של סיגייט

החברה מציעה כוננים שמיועדים לשימוש צרכני, עסקים קטנים וכן לאמצעי אבטחה, כאשר הם בנפח של עד 10 ג'יגה-בייט

Barracuda Pro

סיגייט (Seagate) השיקה שורה של כוננים קשיחים חדשים בסדרה שהיא מכנה "השומרים" (The Gurdian).

הסדרה מציעה כוננים שמיועדים לשימוש צרכני, עסקים קטנים וכן לאמצעי אבטחה, והיא מכילה כוננים בנפח של עד 10 ג'יגה-בייט. החלוקה של הכוננים, שמציעים מאפיינים שונים, באה לידי ביטוי בשמות קוד שהעניקה החברה לכל תת-סדרה, שלצורך העניין גם הוציאה מהבוידם מותג ישן שמחקה בעבר, בשם Barracuda אותו הצמידה לסדרה הביתית שמכילה כוננים קשיחים מסורתיים.

הסדרה מציעה כוננים בנפחים שונים, החל מ-500 ג'יגה-בייט וכאמור עד 10 טרה-בייט, כשכוננים בסדרת הברקודה הרגילה מוצעים בגדלים של 3.5 ו-2.5 אינץ' ועד לנפח של 4 טרה-בייט, שעיקרם הם מנגנון זיכרון מטמון רב שכבתי, והם מוצעים במהירויות של 5,400 ו-7,200 סל"ד.

סדרת ה-Barracuda Pro מוצעת בגודל של 3.5 אינץ' בלבד והיא כוללת נפחים של 6 ו-10 טרה-בייט במהירות של 7,200 סל"ד, והיא גם מוצעת עם חמש שנות אחריות לעומת שנתיים, של הסדרות האחרות. המחיר של כונן ה-10 טרה-בייט יהיה 535 דולר.

עליית שלבים במשחקים

גם סדרת ה-Firecuda מוצעת לשוק הצרכני, אבל להבדיל מסדרת הברקודה היא כוללת גם רכיב SSD, ולפי החברה זה בא לידי ביטוי בכך שהכוננים מהירים עד פי חמישה לעומת כונני HDD מסורתיים.

גם לכוננים אלו מציעה החברה חמש שנות אחריות, ובגודל של 2.5 אינץ' היא מציעה כונן 1 טרה-בייט תמורת 85 דולר, בעוד שבגודל של 3.5 אינץ' היא מציעה בנוסף כונן 2 טרה-בייט שמחירו 110 דולר. את הכוננים הללו היא מכוונת בעיקר לשוק השחקנים שזקוקים לכוננים מהירים במיוחד שלא יגרמו לשיהוי במהלך עליית שלבים במשחקים.

כונני ה-Itonwolf הם כווני NAS שמיועדים לעסקים קטנים וכן לשימוש ביתי עבור אלו שמשתמשים במערכי כוננים. הכוננים מיועדים לשימוש במערכים בגודל של עד 16 כוננים, והם מסוגלים לעמוד ב-180 טרה-בייט פעולות כתיבה בשנה. הם גם מגיעים עם תוכנה מובנית בשם AgileArray שמספקת להם יכולות התאוששות משגיאות, ניהול כוח וכן הגנה מפני תנודות יתר בזמן שימוש במערכים.

להרדים את עצמם

כוננים אלה גם יודעים "להרדים" את עצמם כשהם לא בשימוש, ואז צריכת הכוח שלהם יורדת ל-0.8 וואט בלבד במקום 6.8 וואט במצב עבודה מלא. הכונן הגדול בסדרה, בנפח של 10 טרה-בייט, יעלה 470 דולר.

תת-הסדרה האחרונה היא ה-Skyhawk שהם כוננים שמיועדים למערכות אבטחה שמקליטות את הנעשה באמצעות מצלמות. בכונן ה-10 טרה-בייט של הסדרה הזו ניתן להקליט עד 10,000 שעות של וידיאו באיכות HD.

כוננים אלו גם מצוידים בקשוחה שמכונה ImagePerfect מבית MTC Technology שמאפשרת להעביר את הכונן למצב 'המתנה' כדי להפחית צריכת חשמל ולהקטין את פליטת החום, אך מצד שני להיות מוכנים לתפעול מיידי ברגע שהחיישנים קולטים משהו שיש להקליט אותו. הכונן יכול לתמוך ב-64 מצלמות שפועלות בו זמנית, ומחירו 460 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים