למכירה ב-eBay: חשבונות של מאמני פוקימונים

הנה משהו שיחסוך לכם שעות ארוכות של ציד פוקימונים, אבל לא כסף: שחקנים המציעים את חשבון המאמן שלהם במכרז של אלפי ליש"ט ● אם תהיתם, חוקי - זה לא

ספורטיבי. Pokémon Go. צילום: יח"צ

תופסי פוקימונים עצלים שחפצים בקיצור דרך כדי להפוך למאמני פוקימונים, יכולים לרכוש חשבונות כאלה ב-eBay.

רכישת חשבון כזה, שיש לו כבר מערך שלם של פוקימונים שנתפסו, עלול לקלקל את חדוות המשחק, וקרוב לוודאי יגרום להשעיית החשבון, אבל זה לא מונע מהודעות המכירה האלה לצוץ שוב ושוב באתר המכירות המקוונות.

זה גם לבטח יחסוך לציידי הפוקימונים שעות ארוכות של ציד פוקימונים, אבל לא כסף: יש כמה חשבונות למכירה, המציעים את חשבון המאמן שלהם במכרז של אלפי ליש"ט. אחד המכרזים אף הגיע למחיר של 7,300 ליש"ט.

חוסכים לכם את הזמן. Pokémon GO. צילום מסך: נחמה אלמוג

חוסכים לכם את הזמן. Pokémon GO. צילום מסך: נחמה אלמוג

אחד המוכרים ב-eBay, שמציע את חשבון Pokémon GO שלו תמורת 1,800 דולר, כתב: "המשחק נהדר, וממש נהניתי בשבועיים וחצי האחרונים, אבל נראה לי שהגעתי לנקודה שלא אוכל עוד להמשיך לשחק הרבה בגלל עומס של עבודה ולימודים. תוכלו לקבל חשבון ממש חזק… ולהשוויץ איתו עם החברים שלכם…! יש לי פוקימונים של אדמה, אש ומים… כל מה שאתם צריכים כדי להיכנס למשחק ולהתחיל לאמן כמו בוס"!

משתמש אחר, שהציע את החשבון שלו למכירה פומבית תמורת מחיר התחלתי של 1,150 ליש"ט, כתב: "אתם עומדים לרכוש את החשבון שלי, שהשקעתי בו זמן ומאמצים, ולעשות לעצמכם את הכל הרבה יותר קל! … אני בסך הכל תלמיד קולג' עני עם חובות, וכל פני עוזר"!

כמה מודעות מכירה כבר הוסרו מן האתר, בטענה שמכירת החשבונות מפרה את תנאי השימוש של יוצרת המשחק, Niantic Labs.

בתנאי השימוש של המשחק נכתב, כי "שימוש בשירותים או בתוכן, או כל חלק מהם, לכל מטרה מסחרית, או להשגת רווח לצד שלישי, או בצורה שאינה מותרת בתנאים אלה, כולל … (א') איסוף פריטים או מקורות של האפליקציה לצורך מכירתם מחוץ לאפליקציה, (ב') מתן שירות בתוך האפליקציה בתמורה לתשלום מחוץ לאפליקציה, או (ג') מכירה או מכירה חוזרת, השכרה או שכירה של האפליקציה או החשבון שלך".

תגובות

(6)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עופר

    היי הבן שלי מעוניין לרכוש באיביי משתמש פוקימון האם זה מגיע באותו יום במייל או שזה משהו שמגיע כחבילה בדואר?

    1. רום

      אני מעוניין לקנות משתמש פוקימון ליצור קשר

אירועים קרובים