ריי אוזי, מיקרוסופט: "היישומים הזמינים לכל פלטפורמה לא עושים את הטלפון הנייד שלכם למיוחד"

אוזי, המשמש כארכיטקט התוכנה הראשי של החברה, אמר, כי "כל היישומים שנחשבים יומרו בסופו של דבר לכל אחת מהפלטפורמות" ● לדברי אוזי, מדובר במקרה שונה לחלוטין משוק המחשבים האישיים, שבו תוכנות נבנות בכדי לפעול תחת חלונות או מקינטוש, וקל מאוד להביא את כל התוכניות לפלטפורמות השונות

ריי אוזי, ארכיטקט התוכנה הראשי של מיקרוסופט (Microsoft), אינו סבור שהיישומים הזמינים לכל פלטפורמה בטלפון הנייד הם אלה שעושים את ההבדל. זאת, למרות ההצלחה הגדולה של AppStore – חנות היישומים של אפל (Apple), שמוכרת יישומים מיוחדים רבים למכשירי ה-iPhone של החברה. אוזי אמר בכנס המפתחים המקצועיים של מיקרוסופט, כי "כל היישומים שנחשבים יומרו בסופו של דבר לכל אחת מהפלטפורמות".

לדברי אוזי, מדובר במקרה שונה לחלוטין משוק המחשבים האישיים, שבו תוכנות נבנות בכדי לפעול תחת חלונות (Windows) או מקינטוש (Macintosh), וקל מאוד להביא את כל התוכניות לפלטפורמות השונות, גם אם הן נראות ופועלות אחרת.

דבריו של אוזי מנוגדים למצב בשוק, שבו חברות הסלולר ומתכנתים רבים משקיעים זמן, משאבים ומאמצים כדי לפתוח חנויות יישומים לפלטפורמות שלהן, כולל מיקרוסופט עצמה. זאת, בניסיון להתחרות ב-AppStore.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים