קרן אתנה תחלק מחשבים של טושיבה במקום פוג'יטסו ב-"מחשב נייד לכל מורה"; ההיקף: 8 מיליון ש'

מקרן אתנה, שמבצעת את הפרויקט, נמסר, כי הסיבה להחלפה היא שינויים ארגוניים שבוצעו במערך ההפצה של פוג'יטסו-סימנס ● בקרן מצפים, כי עד 2012 יחולקו 60 אלף מחשבים ניידים למורים בבתי ספר יסודיים

קרן אתנה הודיעה, כי המחשבים שישווקו מעתה במסגרת פרויקט "מחשב נייד לכל מורה" יהיו מתוצרת טושיבה (Toshiba), במקום מחשבים מתוצרת פוג'יטסו (Fujitsu), שסופקו למורים עד כה. מהקרן נמסר, כי הסיבה להחלפה בין החברות היא שינויים ארגוניים במערך ההפצה של פוג'יטסו-סימנס (Fujitsu-Siemens). המחשבים עצמם יסופקו על ידי באג, והשירות והאחריות, שתינתן לשלוש שנים, יהיו של חברת מפעיל. היקף העסקה נאמד בכ-8 מיליון שקלים.

לדברי אורי בן-ארי, נשיא ומייסד הקרן, "כ-1,500 מורים בישראל קיבלו עד כה מחשבים ניידים, ועד לשנת 2012 אנחנו מצפים שיחולקו במסגרתו בסך הכול 60 אלף מחשבים".

עופר מורן, מנכ"ל רשת באג, אמר, כי "אנחנו גאים לקחת חלק בפרויקט חינוכי חשוב זה. הזכייה במכרז מבססת את מעמדנו כרשת המובילה בארץ בתחום המחשבים, ואנחנו משוכנעים שהנגישות הגבוהה של חנויות באג הייתה שיקול מרכזי בבחירתנו".

"מחשב נייד לכל מורה" היא תוכנית שיזמה קרן אתנה, ומתקיימת בשיתוף פעולה עם משרד החינוך והסתדרות המורים ובתמיכת גופים מהמגזר העסקי, בהם אינטל (Intel), מיקרוסופט (Microsoft), סימנטק (Symantec), טלדור, טק-דטה (Tech Data), אנשים ומחשבים ורדיקס. במסגרת התוכנית, מחלקת הקרן מחשבים ניידים למורים בבתי ספר יסודיים, ומספקת להם קורסי הדרכה בהיקף של 120 שעות. במסגרת הקורסים, מקבלים המורים ידע בסיסי בהפעלת המחשב והדרכה לגבי מיומנויות דיגיטליות ובנושאים כמו שילוב מחשב בהוראה פרונטלית ושימוש במידע הנגיש באינטרנט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים