סקר: יותר מ-40% מהצרכנים הכבדים ברשת "התיידדו" עם חברות מותג בפייסבוק ומיי-ספייס

הסקר, שנערך בארה"ב על ידי חברת השיווק הדיגיטלי Razorfish, הקיף אלף גולשים בגילאי 17 עד 55 שהוציאו למעלה מ-150 דולרים על רכישות באינטרנט בחצי השנה האחרונה ● עוד התגלה, כי למעלה מ-25% מהנסקרים נוהגים לעקוב אחרי מותגים בטוויטר

למעלה מ-40% מהצרכנים הכבדים ברשת "התיידדו" עם חברות מותג בפייסבוק (Facebook) ובמיי-ספייס (MySpace); כך עולה מסקר שערכה חברת השיווק הדיגיטלי Razorfish. הסקר הקיף אלף גולשים אמריקנים בגילאי 17 עד 55, בעלי גישה לפס רחב, שהוציאו 150 דולרים ומעלה על רכישות באינטרנט בחצי השנה האחרונה.

עוד עלה, כי למעלה מ-25% מהנסקרים נוהגים לעקוב אחרי מותגים בטוויטר (Twitter), ו-69% נוהגים לקרוא בלוגים של חברות; 73% מהנסקרים שכתבו סקירות או הערות על מוצרים באתרים שונים, כולל טוויטר, פייסבוק ואמזון (Amazon), ו-69% סיפקו משובים למותגים שאחריהם הם עוקבים.

מנגד, למעקב האדוק אחר מותגים יש גם מעין "תג מחיר" שאותו משלמות החברות המפרסמות. למעלה מ-44% מהנסקרים שגולשים בטוויטר, ו-37% מאלו שגולשים בפייסבוק, ציינו, כי מטרת המעקב אחרי המותגים היא לקבל גישה למבצעים בלעדיים ולהנחות מיוחדות. רק 24% ציינו, כי הסיבה לכך היא שהם פשוט לקוחות שרוצים לעקוב אחר המותגים המועדפים עליהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים