אינטנטיה תטמיע ERP של אינפור במאפיית אנג'ל; ההיקף: 10 מיליון שקלים

פרויקט ההטמעה החל באחרונה, ייארך תשעה חודשים ויעלה לאוויר בסוף שנה זו ● הפתרון נבחר לאחר שהציג התמחות ענפית בתעשיית המאפיות ויכולת לענות על הצרכים של ענף המזון הטרי

שמעון כהן, סמנכ"ל פיתוח עסקי ולקוחות אסטרטגיים באינטנטיה

מאפיית אנג'ל תטמיע את מערכת Infor M3 כפתרון ה-ERP שלה. פרויקט ההטמעה החל באחרונה, ייארך תשעה חודשים ויעלה לאוויר בסוף שנה זו. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בכעשרה מיליון שקלים.

את הפרויקט יבצעו אנשי אינטנטיה (Intentia), אשר מייצגת בישראל את הפתרון. הפתרון נבחר לאחר שהציג התמחות ענפית בתעשיית המאפיות ויכולת לענות על הצרכים של ענף המזון הטרי, אשר כוללים תכנון הדוק של ייצור וניהול מלאי והפצה.


מאפיית אנג'ל, המאפייה הגדולה בישראל, מייצרת ומשווקת מגוון רחב של לחמים, לחמניות ודברי מאפה בפריסה ארצית. המאפייה היא בבעלותה והנהלתה של משפחת אנג'ל משנת 1927, ומייצרת מדי יום מאות אלפי ככרות לחם ומאפים. המערכת תחליף מערכת ERP קודמת, פרי פיתוח עצמי של ה-IT של אנג'ל. היא נבחרה בין תשעה פתרונות שהתמודדו על המכרז לפרויקט. מערכת Infor M3 תשרת מאות משתמשים.

לדברי ניבה קאליש, מנמ"רית מאפיית אנג'ל, "במפעלי מזון טרי בכלל, ובמאפיות בפרט, הזמן אשר עובר מרגע יציאת המוצר מקו הייצור ועד הגעתו לצרכן – הינו קצר במיוחד. עובדה זו הופכת את שלבי התכנון של תהליכי הייצור וההפצה, לחשובים במיוחד. לכן בחרנו בפתרון שמציע לנו כלי תכנון מתקדמים, אשר מקצרים את התהליך מרגע ההזמנה ועד לאספקה, ומאפשרים ניהול יעיל של משאבים וחומרי גלם".

שמעון כהן, סמנכ"ל פיתוח עסקי ולקוחות אסטרטגיים באינטנטיה, אמר כי "שנת 2015 הייתה שנה מוצלחת מבחינה עסקית, ובמיוחד מול לקוחות מתחום המזון והמשקאות. הבחירה בנו היתה מבוססת הן על ההתמחות המקצועית בתחום המאפיות וגם בזכות העובדה כי הפתרון מבוסס בעיקר על דריכת פרמטרים של המערכת – מה שמבטיח ללקוח פרויקט ERP מוצלח בלוח זמנים מהיר, בלא להתפשר על האיכות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים