קרב האימוג'י: קים קרדשיאן נגד שליט צפון קוריאה

המעצב בן גילין "נטרף" מ-Kimoji וכדי ללגלג עליה יצר את Kimunji - סדרת אימוג'ים של המנהיג הטוטליטארי קים ג'ונג און ● מי יהיה פופולארי יותר?

קים ג'ונג און - מנהיג טוטליטארי, מרעיב את עמו, נלחם במערב - ואימוג'י. Kimunji

מעצב אמריקני החליט שנמאס לו מ-Kimoji, אפליקציית האימוג'י של קים קרדשיאן, וכדי ללגלג עליה יצר את Kimunji, סדרה של אימוג'ים בה נראים מנהיגי צפון קוריאה, ובפרט קים אחר – המנהיג הנוכחי, קים ג'ונג און.

המעצב בן גילין, תושב יוסטון, טקסס, אמר ל-BBC כי עיצב את האימוג'ים הללו בגלל שתי סיבות: הראשונה היא, כאמור, ללגלג על Kimoji, שלדבריו הורסת את החברה, והשנייה היא לעורר שיח על צפון קוריאה.

לדבריו, "ללא ספק, קים ג'ונג און הוא אדם נורא, אבל במובנים מסוימים, מה ש-Kimoji עושה לחברה – גם הוא נורא. האפליקציה הזאת הטריפה אותי".

Kimoji שוחררה בדצמבר האחרון ומאז זכתה להורדות רבות – לצד ציונים נמוכים בחנויות האפליקציה בארצות הברית ובבריטניה. היא אף הגיעה למקום הראשון ב-iTunes. מוצגים בה אימוג'ים של כוכבת הריאליטי, בין היתר כאלה שהיא מבליטה בהם את הנתונים הטבעיים שלה, למשל הישבן.

גילין סיפר שיצר את האימוג'ים של המנהיג הצפון קוריאני בסוף השבוע שעבר, כשבעת ובעונה אחת יצאה גרסה חדשה של האפליקציה של קרדשיאן, וצפון קוריאה הפרה את הסנקציות שהטילה עליה מועצת הביטחון והטיסה לחלל לוויין על גבי טיל בליסטי.

אחד האייקונים ב-Kimunji מראה את ג'ונג און בוכה – אייקון שמזכיר את אחד הקימוג'ים הפופולאריים, ובאחרים נראים השלטים הקודמים של המדינה הטוטליטארית – קים ג'ונג איל (אביו של השליט הנוכחי) וקים איל סונג (סבו). עוד אייקון בולט הוא זה של הכדורסלן דניס רודמן, שערך ביקור מתוקשר בצפון קוריאה. כמו כן, יש שם איורים של טילים ופצצות אטום.

ומה באשר לתגובה מפיונגיאנג? גילין השיב בשלילה לשאלת ה-BBC האם הוא חושש מפני מתקפות סייבר, כמו זו שביצעו ככל הנראה האקרים תומכי או שליחי המשטר על סוני (Sony), מפיקת הסרט הראיון, שלועג לג'ונג און, וציין כי המפיקים "עדיין חיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים