NessPRO תשווק את שירותי הסייבר של ACID Technologies

השירות של ACID משמש מעין כוח סיור ומודיעין ברחבי הרשת, המאתר תוכניות וניסיונות למתקפות סייבר ● הוא ייכלל במסגרת סל שירותי אבטחת המידע של NessPRO

טקס חתימת ההסכם בין תחום הסייבר של NessPRO לבין ACID. מימין לשמאל: דוד ביסמוט, מנהל תחום סייבר ב-NessPRO; רן כהן, מנהל קו מוצרי סייבר ב-NessPRO; יריב מרואלי, מנכ"ל ACID; חן לינב, ארט דירקטור ACID; עמית ארמוזה, מנהל חטיבת Enterprise Management ב-NessPRO

תחום הסייבר של NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל, חתם על הסכם שיווק אסטרטגי עם הסטארט-אפ ACID Technologies המספק שירותי ניטור ומודיעין בזמן אמת, להתרעה מפני תקיפות סייבר. השירותים ייכללו במסגרת סל שירותי אבטחת המידע והסייבר שמספק תחום הסייבר ב-NessPRO, בניהולו של דוד ביסמוט.

ACID Technologies מבצעת ניטור שוטף וממוכן של אזורים מסוימים ברשתות חברתיות, ברשת האפלה (Darknet), בפורומים שונים, בשיחות טקסט באינטרנט בפרוטוקול IRC ועוד. כמו כן, שירות ניטור נכסים דיגטליים מאפשר לחברות לוודא כי הנוכחות הדיגיטלית שלהם באזורים השונים זמינה ושלא נעשו בה שינויים זדוניים. באפשרות החברות להגדיר מילות מפתח קריטיות כגון שם הדומיין וכתובות IP של הארגון, כתובות אימייל, שמות מנהלים וכדומה, ובמקרה שמאותר שימוש במילת מפתח קריטית או זוהתה חריגה מקריטריונים סטנדרטיים, צוות אבטחת המידע של הלקוח מקבל התראה חמה כי קיימת סבירות שמתוכננת או בוצעה כנגדו פעולה זדונית בטווח המיידי. פעילות זו מאפשרת לארגונים לנקוט בצעדים הנדרשים כדי למנוע או למזער נזק לארגון.

"המודיעין ברחבי הרשת, בעיקר בקבוצות חשודות ובאזורים אפלים, חיוני כיום ביותר ועשוי למנוע נזקים לארגונים בסכומים אדירים", אמר יריב מרואלי, מנכ"ל ACID. "אנו מציבים מעין חיישנים וירטואליים ברחבי הרשת ובאזוריה האפלים ולמעשה אנו משמשים כמעין כוח סיור ומודיעין ברחבי הרשת המאתר תכניות וניסיונות למתקפות סייבר".

לפתוח דלתות רבות במגזרים שונים

למרות היותה חברת סטארט-אפ, ACID כבר מספקת את השירות לבנקים, גורמים ציבוריים וחברות טלקום בארץ ובחו"ל. "בעזרת המערכת שפיתחנו, קיבלו לקוחות התרעה בזמן אמת והצליחו להגיב בהתאם ולמנוע את האיום או למזער את נזקיו", ציין מרואלי.

"השירות של ACID הוא נדבך חשוב ביותר בסל מוצרי האבטחה שאנו מספקים" אמר ביסמוט. "העידן הנוכחי, המאופיין במתקפות סייבר וטרור קיברנטי, מחייב כל ארגון להציב מספר מעגלי אבטחה. ACID יוצא מתחומי הארגון ומביא את ההתרעות החמות מהשטח".

עמית ארמוזה, מנהל חטיבת פתרונות ניהול ואבטחה ב-NessPRO, ציין כי NessPRO מחויבת בכל עת לצפות את האתגרים שיעמדו בפני מנהלי מחשוב ומנהלי אבטחה בארגונים, ולהיערך מראש עם פתרונות המותאמים לשוק הישראלי. "אנו עוקבים אחר המגמות והתחזיות בנושאים אלו, תוך הסתייעות בחברות אנליסטים מובילות, סורקים את החברות השונות בארץ ובחו"ל, משקיעים בהכשרות מקצועיות ועל ידי כך מציעים לחברות וארגונים את מיטב הפתרונות בחזית הטכנולוגיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים