אודיוקודס רכשה את ACS תמורת חמישה מיליון דולר

במסגרת עסקת הרכישה, תשלם הישראלית שלושה מיליון דולר במזומן לבעלי המניות של Active Communications Europe, וכן תשלום עתידי בהיקף של שני מיליון דולר נוספים אשר ישולם בכפוף לעמידה ביעדי מכירות בשלוש השנים הבאות

אודיוקודס

אודיוקודס, ספקית של פתרונות תקשורת קולית, הודיעה על חתימת הסכם לרכישת ACS (קרי Active Communications Europe), ספקית פתרונות תקשורת, ושותפת בדרגת כסף של מיקרוסופט, תמורת חמישה מיליון דולר.

"הסכם הרכישה עם ACS מציב את אודיוקודס בעמדה חזקה יותר לתת מענה למגמה ההולכת ומתעצמת של אימוץ פתרונות Microsoft Skype for Business, Office 365 ו- Cloud PBX", אמר שבתאי אדלרסברג, נשיא ומנכ"ל אודיוקודס. "הטכנולוגיה וההתמחות של ACS משלימים את פורטפוליו מוצרי ה-One Voice של אודיוקודס".

במסגרת עסקת הרכישה, תשלם אודיוקודס שלושה מיליון דולר במזומן לבעלי המניות של ACS, וכן תשלום עתידי בהיקף של שני מיליון דולר נוספים אשר ישולם בכפוף לעמידה ביעדי מכירות בשלוש השנים הבאות. בנסיבות חריגות עשוי התשלום מבוסס המכירות העתידיות להיות גבוה יותר. בעקבות העסקה, תהפוך ACS לחברה בת בבעלות מלאה של אודיוקודס. העסקה הושלמה ב-31 בדצמבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים