סוני בדרך לארץ משחקי המציאות המדומה עם PlayStation VR

מאמציה של החברה בתחום המציאות המדומה יעלו שלב בשנה הקרובה, עם כניסתה לעולם זה בפלייסטיישן

פלייסטיישן

במהלך סוף השבוע האחרון, באירוע PlayStation Experience שהתקיים בסן פרנסיסקו בארצות הברית, הכריזה יצרנית קונסולת המשחקים הפופולרית, סוני (Sony), על הצטרפותם הקרבה ובאה של שפע משחקים מבית Ubisoft, Double Fine, Namco Bandai, ו-Highwire Games, כולם בטכנולוגיית מציאות מדומה חדישה.

מעריצים יכולים להתחיל לצפות לתכניות כמו: Eagle Flight, The Modern Zombie Taxi Co., 100ft Robot Golf, Psychonauts in the Rhombus of Ruin, Rez Infinite (above), Ace Combat 7, ו-Golem – שישתייכו ל-PlayStation VR החדשני, שבעבר כונה בשם הקוד "פרויקט מורפיוס". כל משחק יביא את הסטייל המיוחד שלו אל תוך העולם של המציאות המדומה המרתק, שהולך ותופס תאוצה וביקוש לאחרונה, ושיש המאמינים שיהפוך לאפילו דומיננטי יותר עם כניסתו לפלייסטיישן.

סוני הציגה כבר בשנה שעברה את קסדת המציאות המדומה שלה, בתקווה להצליח בשוק הצומח מול יריבות כמו Oculus Rift השייכת לפייסבוק (Facebook), וכן מול מכשירים של Steam, סמסונג (Samsung), גוגל (Google) ו-HTC. כמו במכשירים לבישים אחרים, הגאדג'ט מולבש מעל לפניו של המשתמש ומספק חוויית משחק וירטואלית מושלמת דרך עדשות הקסדה. אבל המציאות המדומה של סוני פלייסטיישן מסתמכת על הקונסולה של PlayStation 4 לצורך אספקת התוכן של המשחקים.

"עם השקת PlayStation VR ב-2016, תמשיך פלייסטיישן לפתח את הדרך שבה אנחנו משחקים משחקים", הבטיח שון ליידן נשיא ומנכ"ל Playstation באמריקה, בפוסט שפרסם בבלוג החברה. אז כדאי באמת שתכינו את עצמכם למשהו שונה לגמרי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים