Voiceitt הישראלית זכתה בתחרות אפליקציות בתחום הבריאות

Talkitt, האפליקציה שפיתחה החברה, המהווה חלק ממאיץ הסטארט-אפים של יבמ, מסייעת לבעלי מוגבלויות דיבור לתקשר עם סביבתם ● אפליקציה ישראלית נוספת שהשתתפה בתחרות MEDICA App מאפשרת התייעצות עם רופאים מומחים

האפליקציה הזוכה: Talkitt של Voiceitt

אפליקציית Talkitt של החברה הישראלית Voiceitt זכתה במקום הראשון בתחרות הבינלאומית Medica App, לאפליקציות בתחום הבריאות. החברה היא חלק ממאיץ הסטארט-אפים Alpha Zone של יבמ (IBM). חברה נוספת מאותו מאיץ, Doctome, נבחרה על ידי ועדה מיוחדת לאחת מ-10 החברות שהציגו את פתרונותיהן במסגרת התחרות.

התחרות נועדה לבחור את האפליקציות הרפואיות הטובות ביותר לשגרת היומיום של הרופא או בבית החולים.

Talkitt מסייעת לאנשים בעלי מוגבלויות דיבור הנובעות מבעיות מוטוריות או קשיי שפה לתקשר עם סביבתם. התוכנה מתרגמת את הקול הטבעי שלהם לדיבור תקין ומובן לסביבה.

Doctome מציעה פלטפורמה להתייעצות מרחוק עם רופאים מומחים. הפתרון מאפשר מתן שירות רפואי מקוון בשיחת וידיאו עם רופאים מומחים מכל מקום בעולם, בשפת האם של הלקוח, במתכונת 24/7, כל השנה.

המציגות נבחרו מבין חברות רבות שהציגו את ההצעות שלהן, ואלה נבחנו בקפידה על ידי מומחים נבחרים של Medica, ששימשו כצוות השיפוט בתחרות. בסופו של דבר נבחרו 10 חברות מרחבי העולם, ובתוכן שתי החברות הישראליות. כל צוות קיבל שלוש דקות כדי להציג את האפליקציה שלו ובמשך שתי דקות נוספות השופטים היפנו אל חבריו שאלות.

לדברי דרור פרל, ראש היחידה לטכנולוגיות גלובליות (GTU) ביבמ ישראל, "אני משוכנע ששתי החברות האלה, על צוותיהן, יצליחו להשתלב עם הפיתוחים שלהן בשוק הבריאות הבינלאומי. אנחנו נמשיך ללוות אותן לאורך זמן באמצעות ליווי ופיתוח עסקי מול לקוחותינו ברחבי העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים