אלעד תיישם מערכת CRM בקבוצת שלמה בעלות של שלושה מיליון שקלים

הפרויקט ייארך כשנה וחצי והוא מבוסס על מערכת ניהול קשרי הלקוחות של מיקרוסופט - Dynamics CRM 2015 ● המערכת תעלה לאוויר באופן מדורג, בכמה שלבים, ומתוכננת להגיע לפריסה מלאה במרץ 2017

אלעד מערכות מקימה מרכז ידע לפתרונות PEGA. מקור: אלעד מערכות

אלעד מערכות החלה ביישום מערכת CRM של מיקרוסופט (Microsoft) בקבוצת שלמה. הפרויקט ייארך כשנה וחצי ועלותו מוערכת בשלושה מיליון שקלים.

הפרויקט מבוסס על מערכת ניהול קשרי הלקוחות של מיקרוסופט – Dynamics CRM 2015. זרוע הרכב של קבוצת שלמה, סיקסט (Sixt), מורכבת מארבע חברות: ליסינג, מכירה, השכרה, ומימון, והיא קבוצת הרכב הגדולה בישראל ואחת מחברות ההשקעה הגדולות בארץ.

המערכת תעלה לאוויר באופן מדורג, בכמה שלבים, ומתוכננת להגיע לפריסה מלאה במרץ 2017. מערכת ה-CRM תאפשר לקבוצת שלמה לקבל תמונה מלאה על לקוחות החברות השונות בקבוצה (360 מעלות), לחזק את מערך המכירות, השירות והשימור לאורך זמן ולהדק את הקשר השוטף עם הלקוחות. זאת, תוך ניהול מלא של מחזור חיי הלקוח, החל מנקודת המגע הראשונית, דרך השכרה, רכישה ואספקת הרכב ועד לשירות לאחר המכירה. המערכת תאפשר הקפצת מסך בשיחות נכנסות מול האתר וכן מקורות לקליטת 'לידים' ולפתיחת קריאות שירות. המערכת כוללת מספר רב של ממשקים מול מערכות התפעול של החברות השונות.

ממשק מלא ויעיל למערכות התפעוליות

בנוסף לאלו, המערכת אף תסייע לעקוב אחר כל מתעניין (ליד), בכל ערוץ ממנו הגיע והיא כוללת בין היתר דשבורד להנהלה, מעקב אחר תהליכי מכירה פתוחים, מעקב אחר לקוחות שביצעו נסיעות הדגמה, תזכורות מתוזמנות אוטומטית לנציגי מכירות, מעקב ביצועים ועוד. כמו כן, המערכת מאפשרת למדוד את יעילות ערוצי הפרסום והשיווק השונים.

לדברי יובל שני, סמנכ"ל מערכות המידע של קבוצת שלמה, "שמנו דגש על הפונקציונליות הרחבה של המערכת והתאמה שלה לדרישות שלנו. הקפדנו על ממשק מלא ויעיל למערכות התפעוליות שלנו. המערכת תשפר באופן דרמטי את רמת השירותים שאנו נותנים ללקוחותינו, תעמיק את הקשר איתם ותטייב את תהליכי העבודה מולם".

דגן הלוי, המשנה למנכ"ל אלעד מערכות ומנהל החטיבה הטכנולוגית בחברה, הוסיף כי "למערכת לניהול קשרי לקוחות יש עיצוב חדש וידידותי למשתמש, המאפשר לאנשי המכירות, השירות ולהנהלה לקבל את כל הנתונים שהם זקוקים להם, במבט אחד כולל. המערכת מאפשרת ליצור תהליכים המובילים את המשתמש עד לתוצאה הרצויה, בין אם מדובר בשימור קשר עם לקוח קיים, התאמת המוצר הטוב ביותר ללקוח, או בחינת אפקטיביות של פעולות מכירה ושירות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עובד בשלמה

    מערכת לא ידידותית בכלל ללקוח הקצה "האיש מכירות" מערכת לא מומלצת . אני חושב ששלמה עשו טעות גדולה מאוד בנושא . ואני מכיר לא מעט ממשקי עבודה .

אירועים קרובים