סלברייט תספק פתרונות לטלפוניקה בשבעה מיליון דולר

החברה הישראלית תספק את הפתרונות לשלוחות של ענקית הסלולר ב-13 מדינות בדרום אמריקה ● תוקף העסקה הוא לשלוש שנים

יוסי כרמיל, מנכ"ל משותף של סלברייט. צילום: שי גבריאלי

סלברייט מרחיבה את הפעילות בדרום אמריקה: לאחר שהקימה חברה בת לפני כשנתיים בברזיל הודיעה החברה הישראלית כי תספק פתרונות שלה לטלפוניקה (Telefonica) בדרום אמריקה. על פי הערכות, היקפה של העסקה הוא כשבעה מיליון דולר לשלוש שנים.

הפתרונות אותם מפתחת סלברייט הם בתחומי הדיאגנוסטיקה והמידע הסלולרי – ה-MLC (ר"ת Mobile Life Cycle). היא תספק אותם לשלוחות של טלפוניקה ב-13 מדינות בדרום אמריקה.

טלפוניקה היא ממפעילות הסלולר הגדולות בעולם, עם כ-350 מיליון משתמשים. במסגרת העסקה תספק לה סלברייט את מכלול שירותי ה-MLC המיועדים לנקודות המכירה בתחומי הגיבוי והעברת המידע, לרבות פתרונות הדיאגנוסטיקה המיועדים לרשתות, למוקדי השירות ולשימוש אישי באמצעות אפליקציה ייעודית.

העסקה נסגרה לאחר שטלפוניה בחנה את הפתרונות של סלברייט אל מול יצרנים אחרים בשוק.

יוסי כרמיל, מנכ"ל משותף בסלברייט, אמר כי "טלפוניקה מצטרפת לקבוצות תקשורת מובילות כמו וודאפון (Vodafone) ואורנג' (Orange), שאף הן הטמיעו פתרונות של סלברייט. עסקה זו מגדילה משמעותית את היקף פעילותינו בדרום אמריקה – שוק מטרה נוסף ששמנו לעצמנו כיעד להרחבה לשנים הבאות. לצורך כך אף הקמנו לפני כשנתיים את החברה הבת שלנו בברזיל. העסקה הנוכחית היא מהפירות המשמעותיים הראשונים של המאמצים שלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים