אמן הטמיעה כלי הסבת נתונים של אינפורמטיקה בכאל

הפרויקט כולו צפוי להסתיים בסוף 2015 ● הכלי שהוטמע הוא Power Center, והיקף הפרויקט עמד על כחצי מיליון שקל

קבוצת אמן

אמן הטמיעה פתרון של אינפורמטיקה (Informatica) בכאל, לביצוע הסבה, אינטגרציה ולוגיקת נתונים, עבור מסד הנתונים החדש בארגון. הפרויקט כולו אורך כשנה וחצי וצפוי להסתיים בסוף 2015. היקפו הכספי של הטמעת כלי האינטגרציה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בכחצי מיליון שקל.

הכלי שהוטמע הוא Power Center מבית אינפורמטיקה, המיוצגת בארץ על ידי אמן.

חברת כרטיסי האשראי החלה בפרויקט להקמת מאגר תנועות מרכזי. הכלי של אינפורמטיקה משמש לביצוע הסבות הנתונים ממידע גולמי ממגוון מקורות, לנתונים המוכנים לשימוש. אלה יישמרו במסד הנתונים החדש המוטמע בחברה, Exdata של אורקל (Oracle).

פרויקט מאגר התנועות המרכזי OTR (ר"ת Operational Transactions Repository) בכאל נועד לייצר סטדרנט טכנולוגי אחיד ועכשווי בכל הנוגע לאחזור מידע ללקוחות החברה, כמו גם מתן ערך מוסף וביצועים מהירים בערוצים הדיגיטליים של החברה. בסיס הנתונים הוא בעל יכולת גידול והרחבה בהתאם לצרכים העסקיים המתפתחים של כאל. בחברה כבר נעשה שימוש בכלי אינפורמטיקה בעבר, במחלקת ה-DWH וה-BI.

קובי יוסף, מנהל מחלקת פיתוח מערכות ליבה בכאל, אמר כי "האתגרים המרכזיים בפרויקט הם שילוב של מיפוי מערכות ותיקות, עם לוגיקה עסקית ארוכת שנים ומאוד מפותחת – יחד עם ביצוע פרויקט בהיקפי נתונים רחבים והסבתם מטכנולוגיה ותיקה לטכנולוגיה עכשווית".

אסף שפר, מנהל לקוחות אסטרטגיים בקבוצת אמן, הוסיף כי "בשוק התחרותי של ימינו, הדורש שינויים ודינמיות רבה בהיבטי שירות ומכירה לצד מענה מהיר לדרישות רגולציה ובקרה, נדרשת יכולת של גופי ה-IT לעמוד בזמן הגעה מהיר לשוק. כאל תייעל את הפעילות העסקית בעקבות כך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים