פלאפון רוכשת את הפעילות של YouPhone תמורת מיליוני שקלים

העסקה תתבצע במודל של חלוקת ההכנסות חצי-חצי והשווי שלה מוערך בכ-15 מיליון שקלים ● הרכישה צפויה להקטין את התחרות האגרסיבית בשוק הסלולר

הפעילות - לפלאפון. YouPhone

פחות תחרות בשוק הסלולר: פלאפון רוכשת את פעילותה של אלון סלולר, מפעילת YouPhone – כך הודיעו היום (ב') שתי החברות. הפעילות נקנית במודל של חלוקת הכנסות ממנויי YouPhone למשך שלוש שנים, כאשר התקבולים שיגיעו מהלקוחות יתחלקו 50%-50% בין שתי החברות. שווי העסקה לא נמסר, אולם על פי ההערכות מדובר בכ-15 מיליון שקלים

הובילו את העסקה מנכ"ל פלאפון, גיל שרון, ומנכ"ל קבוצת אלון, אביגדור קפלן, והיא כפופה לאישור משרד התקשורת והממונה על ההגבלים העסקיים.

מהחברות נמסר כי תהליך העברת לקוחות YouPhone לפלאפון, לרבות החשבוניות, יהיה שקוף מבחינת הלקוחות והם לא יידרשו להחליף SIM או לפנות למוקדי החברה. בנוסף, כל המסלולים שקיבלו לקוחות YouPhone יישמרו גם לאחר המעבר לפלאפון. כמו כן, פלאפון חתמה על הסכם עם רשת מגה, במסגרתו יימכרו כרטיסי SIM ויגויסו מנויים בסניפי הרשת.

יצוין כי מנויי YouPhone, שמספרם עומד על כ-80 אלף, הם הנכס העיקרי שפלאפון קונה מהחברה. עם זאת, הרכישה צפויה להקטין את התחרות בשוק הסלולר. אמנם, החברה לא בלטה במיוחד בתחרותיות כמו גולן טלקום, אבל היא בעלת פריסה רחבה שמציעה חבילות במחירים זולים.

אלון סלולר הוקמה ב-2012 ומפעילה רשת סלולרית וירטואלית – MVNO. היא חברה בת של הריבוע הכחול ולה מערכות הנדסיות, מערכת חיוב (בילינג) ומערכת ניוד מספרים עצמאית. לחברה הסכם אירוח עם פלאפון מאז ינואר 2014, כאשר מרבית מנוייה כבר עברו לרשת פלאפון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים