רענן ביבר עוזב את תפקידו כמנכ"ל VMware ישראל

"לתחושתי, הזמן הנכון לקחת צעד קדימה הוא תמיד בשיא ההצלחה; הגעתי לתחושת מיצוי", כך הסביר ביבר את המהלך

עוזב את תפקידו כמנכ"ל VMware ישראל. רענן ביבר

רענן ביבר עוזב את תפקידו כמנכ"ל VMware ישראל – כך נודע לאנשים ומחשבים. ביבר מונה לתפקיד לפני שלוש שנים ובסוף השבוע הודיע על רצונו לסיים את כהונתו כמנכ"ל הסניף הישראלי של ענקית הווירטואליזציה. פרישתו מהחברה תיכנס לתוקף ב-1 בספטמבר.

בראש ההצלחות של ביבר בתפקיד ניתן לציין את הסכם רישוי התוכנה שנחתם עם מערכת הביטחון בהיקף של עשרות מיליוני שקלים, כפי שפורסם בראשונה באנשים ומחשבים. זאת, לצד פרויקטים ועסקות אסטרטגיות רבות. בתקופתו של ביבר כמנכ"ל הסניף המקומי ביקרו בישראל פט גלסינגר, מנכ"ל VMware העולמית, ובכירים רבים ממטה החברה.

ביבר הוביל בישראל את השינוי של VMware בעולם, במעבר מווירטואליזציה של שרתים לווירטואליזציה של כל רכיבי הדטה סנטר, תוך מימוש החזון של דטה סנטר מוגדר תוכנה (SDDC). בשל כך גייסה החברה בישראל עובדים ועל פי נתונים לא רשמיים, מספרם כמעט הוכפל, במיוחד בתחום השירותים המקצועיים. תחת הנהגתו של ביבר דורגה VMware ישראל בדירוג של STKI במקום הראשון בתחום תשתיות התוכנה בשנים 2013 ו-2014.

לשאלת אנשים ומחשבים מדוע החליט לפרוש ענה ביבר כי "לתחושתי, הזמן הנכון לקחת צעד קדימה הוא תמיד בשיא ההצלחה. הגעתי לתחושת מיצוי". הוא ציין כי "אני מותיר אחרי סניף ישראלי מאורגן עם צוות עובדים מסור ומקצועי. אני משוכנע כי הם ימשיכו להצעיד את החברה קדימה, תחת הניהול האזורי של שמוליק ענתבי".

ביבר, לשעבר מנכ"ל דל (Dell) ישראל, החליף בתפקיד מנכ"ל VMware ישראל את רון קוהבלום, שעזב את החברה ופנה ליזמות בתחום הנדל"ן.

יצוין כי ביבר הקים את הסניף הישראלי של דל ב-1999. קודם לכן עבד במוטורולה (Motorola), אליה הגיע לאחר ששימש כמנכ"ל באחת החברות מקבוצת אמת מיחשוב. שלומי קוארטלר, המנכ"ל הנוכחי של דל ישראל, היה מי שהחליף את ביבר בחברה. תחת הנהגתו של ביבר בעשר השנים בהן שימש כמנכ"ל הפכה דל ישראל לחברת המחשבים השנייה בגודלה בארץ, כאשר הפעילות העסקית שלה גדלה במהלך חמש השנים האחרונות לתפקידו ביותר מ-550% ונתח השוק שלה עלה מ-4% בלבד ב-2002 לכמעט 13% ב-2007. ב-2008 קודם ביבר ומונה למנהל אזורי האחראי על ישראל וטורקיה ב-דל והחל מ-2010 שימש בתפקידים שונים ב-דל באירופה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אפי מיוחס

    איש טוב ומנהל מוצלח אני בטוח שעוד נשמע עליו דברים גדולים נוספים

אירועים קרובים