Moovit מגיעה ל-iPhone

הגרסה החדשה מכילה מספר חידושים, ביניהם חלון חיפוש יחיד שמאפשר לחפש הכול ממקום אחד - החל ממספר קו אוטובוס, דרך כתובות ועד נקודות עניין ברחבי העיר

"זזה" לאינטל. מוביט

Moovit, האפליקציה הפופולרית לניווט ולוחות זמנים בתחבורה , זמינה כעת גם לסביבת מכשירי ה-iPhone, ובגרסה שמותאמת לממשק של מערכת ההפעלה iOS. גרסה זו, שעל פי החברה תוכננה מהיסוד באמצעות משוב ממשתמשים, אמורה להקל על השימוש באפליקציה ולאפשר למשתמשים לאתר את מבוקשם על יד ביצוע פחות לחיצות.

הגרסה החדשה, 4.0, מכילה בנוסף מספר חידושים, ביניהם חלון חיפוש יחיד שמאפשר לחפש הכול ממקום אחד – החל ממספר קו אוטובוס, דרך כתובות ועד נקודות עניין ברחבי העיר. חידוש אחר הוא תכונה אותה מכנה החברה "מתי נגיע". לחיצה בודדת על הכפתור הזה מציגה מידע מעודכן לגבי הנסיעה הנוכחית של המשתמש, ובזמן אמת, כולל זמני הגעה והמלצה לגבי התחנה בה יש לרדת מהאוטובוס.

שינוי נוסף הוא האפשרות להשאיר דיווחים חיים בקלות יותר והאפשרות להמשיך להשתמש באפליקציה גם אם משום מה מאבדים את הקישור לרשת. זאת, מכוון שהאפליקציה שומרת את תכנון המסלול הנוכחי במלואו, כולל כל ההכוונות והמידע על הקווים שצריכים לעבור בדרך, אם בכלל.

Moovit הותאמה באופן חלקי גם לשימוש ב-Apple Watch. בעלי השעון יכולים לקבל מבט עילי שמציג את כל התחנות הקרובות והקווים שעוצרים בהם, וכן לקבל גישה מיידית לזמני הנסיעה של קווים מועדפים. בהמשך תוסיף החברה לאפליקציה המסוימת הזו תכונות נוספות, בדומה לגרסת ה-Android Gear, ששחררה באחרונה.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים