חודש אחרי העולם: ה-G4 הושק בישראל

המכשיר יימכר החל מ-2 ביוני ויעלה בין 3,400-3,500 שקלים לגרסה המטאלית ל-3,550-3,650 שקלים לגרסה עם גב העור

כך תבדקו האם דרוש לתיקון ל-G4 שלכם

מסך משופר ומצלמה משופרת בעלת תכונות מתקדמות, המשתוות לאלה שבמצלמות DSLR – אלה הם החידושים במכשיר ה-G4 ש-LG והיבואנית, רונלייט, השיקו הבוקר (ג') בתל אביב.

המכשיר הוא המשך ל-G2 ול-G3, שזכו להצלחה בעולם, ומגיע חודש לאחר השקתו העולמית. טווח המחירים שלו צפוי לעמוד על בין 3,400 ל-3,650 שקלים.

המסך של המכשיר מגיע בעיצוב קעור, המעניק אחיזה נוחה וחסינות גבוהה יותר לשברים בו. בזכות טכנולוגיית התצוגה IPS Quantum של LG המוטמעת במסך, מושג שיפור תצוגה בכל ההיבטים לעומת תצוגת ה-Quad HD ב-G3 ובמוצרים המתחרים.

מצלמת ה-G4 היא בת 16 מגה-פיקסל וכוללת מאפיין שנדיר למצוא בסמארטפונים – עדשה בעלת מפתח צמצם F1.8, שבזכותה חודר 80% יותר אור לחיישן התמונה ביחס למכשירים מתחרים. עוד כוללת המצלמה מייצב תמונה OIS משוכלל, שמכפיל את הביצועים לעומת המייצב הקודם. זאת מאחר שהוא מרחיב את אופן הייצוב ממעלה אחת לשתי מעלות על קוטב ה-X וקוטב ה-Y, ומוסיף ציר שלישי בפעם הראשונה.

עוד נוסף במצלמה מצב צילום ידני, שמאפשר לצלמים מנוסים ממש כמו במצלמות SLR מקצועיות לתת ביטוי אמנותי בתמונותיהם בעזרת שליטה בפוקוס, במהירויות הצמצם, ב-ISO, בפיצוי החשיפה ובאיזון הלבן בכל תצלום. צלמים מתקדמים יכולים אף לשמור את התמונות שלהם בפורמט RAW, בנוסף ל-JPEG, לעריכה מדויקת יותר ובלי לאבד פרטים. את המצלמה המתקדמת משלים CSS (ר"ת Color Spectrum Sensor) וזהו הסמארטפון הראשון מסוגו שמחזיק בטכנולוגיה זו. ה-CSS משפר את דיוק הצבע על ידי קריאה נכונה של ערכי RGB את קרני האור בסביבת הצילום, כמו גם אור אינפרא-אדום המשתקף מעצמים.

וזו הגרסה המטאלית של ה-LG G4

וזו הגרסה המטאלית של ה-LG G4

לתמונות סלפי איכותיות מותקנת במכשיר מצלמה קדמית בעלת 8 מגה פיקסל, לצילום תמונות איכותיות שמסוגלת לתפוס גם תמונות קבוצתיות. תוכנת  Gesture Interval Shot, המשופרת ביחס ל-Gesture Shot המקורית, מצלמת ברצף ארבע תמונות במרווח של שתי שניות בין רצף לרצף, ובכך מגדילה את הסיכוי לקבל תמונה מושלמת, גם בתנאים הקשים ביותר. הפעלת המצלמה היא פשוטה ונעשית באמצעות מחווה של סגירת היד ופתיחתה פעמיים מול המצלמה – תכונה ייעודית של LG לצילומי סלפי.

סוללה נוספת – רק לרוכשים בישראל ובדרום קוריאה

סוללת המכשיר הנשלפת היא בעוצמה של 3,000 מילי-אמפר ולדברי החברה תספיק ליום עבודה מלא. ואולם, בכל מקרה, הנהלת LG החליטה כי רוכשי ה-G4 בישראל ובדרום קוריאה בלבד יזכו בסוללה נוספת ובמטען שולחני ללא הוספת עלות לאורך כל חיי הדגם – מתנה ששווייה מוערך בכ-300 שקלים. המתנה תוענק אך ורק למי שירכוש את המכשיר שמופץ באמצעות היבואנית הרשמית של LG Mobile בישראל.

המכשיר כולל זיכרון אחסון של 32 ג'יגה-בייט, עם אפשרות להרחיבו באמצעות כרטיס זיכרון. מתנה נוספת שמובטחת לרוכשי ה-G4 היא נפח אחסון של 100 ג'יגה-בייט ב-Google Drive למשך שנתיים ללא עלות.

ה-G4 הוא הסמארטפון הראשון בעל גרסת ממשק המשתמש החדשה LG UX 4.0, הנחשבת פשוטה יותר, אינטואיטיבית יותר, מבינה טוב יותר את צרכי המשתמש ומגיבה אליהם. לדוגמה, הוא כולל התראות חכמות – למשל, לקחת מטרייה אם מזג האוויר צפוי להיות גשום, ותכונות אוטומטיות נוספות כמו הדלקת הבלוטות' (Bluetooth) עם הכניסה לרכב.

המכשירים שיימכרו בישראל מגיעים עם כיסוי עור בכמה צבעים, או בכיסוי מטאלי לבן, כסוף וזהב וכיסוי קראמי לבן.

גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל רונלייט דיגיטל, היבואנית הרשמית של LG Mobile,  ציין כי "ה-G2 וה-G3 חדרו לשוק בישראל בהצלחה רבה וזה בא לידי ביטוי במכירת מאות אלפי יחידות. להערכתנו, נפח השוק של LG בישראל קפץ מ-3%-4% ב-2013 ל-20% כיום".

ה-G4 ישווק החל מ-2 ביוני אצל כל מפעילות הסלולר בישראל וברשתות השיווק הנבחרות. מחיר המוצר ייקבע על ידם ועל פי ההערכה, הוא ינוע בין 3,400-3,500 שקלים לגרסה המטאלית ל-3,550-3,650 שקלים לגרסה עם גב העור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים