בטעות: LG פרסמה פרטים על ה-G4 – שבועיים לפני ההשקה

החברה אמנם הורידה את הדף לאחר מספר שעות, אולם התמונות והמפרט כבר דלפו לרשת ● ה-G4 יגיע עם מכסה עשוי מעור, לצד גרסת הפלסטיק, ועם מסך בגודל 5.5 אינץ'

אחת התמונות המודלפות של ה-G4

שבועיים לפני ההשקה חשפה LG באתר שלה, ככל הנראה בטעות, פרטים כמעט מלאים של מכשיר הדגל החדש שלה, ה-G4. החברה אמנם הורידה את הדף לאחר מספר שעות, אבל התמונות והמפרט כבר הספיקו לדלוף לרשת.

כפי שהיה צפוי מההזמנה שנשלחה, ה-G4 יציע מכסה עשוי מעור במגוון של צבעים מיוחדים. לצידו עתידה החברה להציע גם כיסוי פלסטיק, כפי שנהגה במכשיריה עד עתה. המחיר של גרסת הפלסטיק צפוי להיות זול יותר מזה של אחיו עם גב העור. כמו כן, אישרו התמונות שגודל המסך של המכשיר יהיה 5.5 אינץ' ברזולוציית UHD, כלומר 2,560 על 1,440 פיקסלים, והחברה טוענת שמסך ה-IPS יציע תצוגה איכותית במיוחד של צבעים. היא עצמה מכנה את התצוגה הזו Quantum Display.

הגב של ה-G4 יהיה ניתן להסרה בקלות יחסית, כך שאפשר יהיה להחליף את הסוללה ללא מאמץ רב ולשבץ כרטיס זיכרון מסוג microSD, שממוקם מעליה. הסוללה תציע נפח עבודה יחסית מרשים, של 3,000mAh.

LG לא סיפקה מידות מלאות של המכשיר, אולם על פי ההערכות, עוביו יהיה 8.9 מ"מ. בפרסומים קודמים נכתב כי המצלמה האחורית תהיה מבוססת על חיישן 16 מגה-פיקסל עם שני מבזקים – אחד קר ואחר חם.

ככל הידוע, אמור המכשיר להיות מבוסס על המערכת על שבב Snapdragon 810 של קוואלקום (Qualcomm) ולהציע 3 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים