אייל כרמי, מנמ"ר רמי לוי-השיקמה: "השיחות בין הלקוחות והעובדים מתקיימות בלי נייר"

רשת הקמעונות הסתייעה בחברת מפעיל, שסיפקה לה שורה של פתרונות ● כרמי דיבר בכנס PRINT 2015, בהפקת אנשים ומחשבים

אייל כרמי, מנמ"ר רמי לוי- שיווק השיקמה. צילום: קובי קנטור

"היו לנו כמה משימות בו זמנית: להקים מועדון לקוחות ולרשום את המשתתפים בו באופן מיידי וכן להחתים לקוחות לסלולר. מימשנו מטרה זו באמצעות כמה פתרונות תוכנה בלא נייר. הדבר ייעל תהליכים והניב חסכון כספי של מאות אלפי שקלים בשנה", כך אמר אייל כרמי, מנמ"ר רשת הקמעונות רמי לוי – שיווק השיקמה.

כרמי דיבר בכנס PRINT 2015. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב') במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהשתתפות מאות מקצוענים מתחום הדפוס. את הכנס הנחו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

רשת הקמעונות, אמר כרמי, החלה לפעול כחנות מכולת לפני ארבעה עשורים וכיום היא ממצבת עצמה כרשת "דיסקאונט", המוכרת במתח רווחים נמוך, אבל בהיקפי מכירה גדולים. חברות נוספות שבבעלות לוי, ציין, עוסקות בנדל"ן בארץ ובחו"ל, וכמו כן היא נכנסה לעולם הסלולר. החברה, אמר, הפכה לציבורית ב-2006, מאז שולש מספר הסניפים והוא עומד כיום על 30.

"על מנת שנוכל למכור בזול ולהרוויח", אמר כרמי, "שמנו דגש על הקטנת עלויות התפעול, בין השאר גם במערך ה-IT. לפני שלוש שנים, אמר כרמי, "התחלנו בביצוע שורת פרויקטים בעולם ההדפסה עם חברת מפעיל". עוד ציין: "בשנת 2011 נכנסנו לתחום הסלולר, לאחר שלוי החליט כי המהפכה שחולל בעולם המזון מספיקה ונשארו עוד שלושה דברים כאובים, בכיס, בבית, במכונית ובטלפון הסלולרי. מימשנו פתרון לתהליך חתימה דיגיטלי למצטרפים חדשים לשוק הסלולר. המטרה הייתה ביצוע של התהליך באופן מהיר ובלא נייר. התועלות שהתקבלו היו חסכון בהדפסות, צמצום הזמן, העלויות, והתפעול, לצד הגדלת התפוקה. חיפשנו המון פתרונות של הדפסה סריקה וארכיון דיגיטלי, לא אהבנו את מה שראינו, כי ציפינו לאלפי לקוחות ביום והליכים אלה לא ישימים כשמטפלים באלפי לקוחות ביום. הפתרון שמימשנו עם מפעיל הביא לכך שכאשר לקוח מגיע לעמדת הצטרפות הוא חותם והחתימה הופכת לחלק ממסמך PDF שעולה לשרת. זו מתחברת לתוכנת בילינג. זה עבד מצוין, תוך חודש עלינו לאוויר. חסכנו מאות אלפי שקלים בשנה".

פתרון נוסף אותו סיפקה מפעיל, הסביר כרמי, היה לטובת הדפסת שילוט אחיד בסניפי הרשת. "המטרה היא העברת מבצעים מהמטה לסניפי הרשת במהירות. יש להגיע להפקת פרסום מהיר, לטובת הנעה לרכישה במהירות, ולעשות זאת באופן מקוון ואחיד און ליין ובכל סניפי הרשת. חלק מהפתרון חייב אפשרות של הדפסה – כי אנו משנים מחירים שלוש פעמים ביום, על סמך ביקור אצל המתחרים ויצירת מבצעים". הוא ציין כי הפתרון שהוטמע היה של זירוקס (Xerox), יחד עם מדפסת לייזר של ריקו (Ricoh)", הסביר.

פתרון שלישי, אמר, "היה בשנת 2010, אז הקמנו מועדון לקוחות שכיום מונה 900 אלף לקוחות. המטרה הייתה שכאשר לקוח מגיע ורוצה להיות חבר הוא מצטרף באופן מיידי. אצל המתחרים הלקוחות היו ממלאים טפסים ומקבלים, אולי, את כרטיס חבר המועדון לאחר שבועיים בדואר. מימשנו פתרון של הפקת כרטיס חבר באון ליין". כרמי ציין כי מפעיל אף הנפיקו להם פתרון לקליטת עובדים בסניפי הרשת באופן דיגיטלי, שכן עם גדילת הרשת, נוצר מצב בו מחלקת כוח האדם טיפלה באלפי עובדים בשנה, "וכבר אי אפשר היה להתעסק עם הניירת". גם כאן, אמר, "מימשנו פתרון דיגיטלי חדש לקליטת עובד: כל עובד שמגיע חותם על הטאבלט והמסמך הופך ל-PDF. חסכנו 300 אלף שקלים בשנה, רק על הנייר, בלי לדבר על כוח אדם וזמן שנחסכו".

"אנו מדפיסים הרבה פחות", סיכם כרמי. "כשאין צורך להדפיס, אין טעויות. חסכנו בשל מימוש כלל הפתרונות מאות אלפי שקלים בשנה".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. לקוח

    אבל כשאני קונה ברמי לוי אני מקבל קבלה באורך מטר ועוד איזה 7 דפים נלוים של מבצעים ופרסומות שכולם מקמטים וזורקים לפח.

אירועים קרובים