יבמ השיקה את המחזור השני של האקסלרטור AlphaZone

מדובר במיזם משותף של יבמ ו-ZionTech Blue Initiatives האמריקנית, שבבעלות איש העסקים והמשקיע הסדרתי נתן לוא ● מטרת הפעילות היא לסייע וללוות סטארט-אפים ישראליים בשלבים מוקדמים

כולם כבר כאן. משתתפי התוכנית השנייה של AlphaZone

יבמ (IBM) חנכה מחזור שני שלAlphaZone  – תוכנית האצה, סיוע וליווי ללא תשלום לסטארט-אפים ישראליים בשלבי הפעילות המוקדמים. באירוע שנערך אמש (ג') הוצגו בוגרי המחזור הראשון של התוכנית. יצוין כי הבעלות והקניין הרוחני בפיתוחים החדשים נותרו כולם בידי החברות המשתתפות בה.

AlphaZone הוא מיזם משותף של יבמ ו-ZionTech Blue Initiatives האמריקנית, שבבעלות איש העסקים והמשקיע הסדרתי נתן לוא.

זהו המחזור השני של התוכנית והוא כולל שש חברות ישראליות צעירות. המיזמים נבחרו לאחר תהליך סינון קפדני והם יקבלו לשימושם מרחב משרדים והטבות נוספות, כלי מחשוב, הצגה בפני משקיעים, כלים שיווקיים ועזרה בהשגת שיתופי פעול.

החברות שישתתפו בתוכנית הן: Doctome, שמאפשרת התייעצות מרחוק עם רופאים; IQP, שפיתחה מודל חדש להכנסות בעולם האינטרנט של הדברים; Nuro Secure Messaging, המאפשרת הודעות ארגוניות מאובטחות; Tekoya, שמספקת שירותי ניטור, שליטה ובקרה מרחוק; Zeekit – מבט אישי לביגוד באינטרנט; ו-ZoozNow, המאפשרת הסבת יישומים קיימים למובייל.

"החברות המשתתפות בתוכנית נשענות על צוותים מקצועיים איכותיים ומצויות לפני גיוס הון ראשון או מעט אחריו, והקשר עימן מספק הוכחה נוספת לאיכויות הטכנולוגיות הישראליות", אמר דרור פרל, מנהל היחידה לטכנולוגיה גלובלית ביבמ ישראל. לדבריו, שורה ארוכה של חברות צעירות פנו ליבמ בבקשה להשתתף בתוכנית.

ריק קפלן, מנכ"ל יבמ ישראל, ציין כי "זהו נדבך נוסף בהידוק הקשר בין יבמ לטכנולוגיה הישראלית. בבחירת החברות המשתתפות נותנת החברה עדיפות לכאלה הפונות בעיקר לשוק הארגוני, בדגש על עולם ה-Big Data, סביבת ענן, מחשוב קוגניטיבי, מובייל, רשתות חברתיות, מסחר מקוון, האינטרנט של הדברים ופתרונות שיווק מקוון".

קפלן הגיב גם על השמועות של פיטורים ביבמ ואמר כי "זו התייחסות לא מקצועית, שפוגעת בעובדים, ואין תהליך כזה. בחברה גלובלית של מאות אלפי עובדים יש תהליכי רענון והתאמה שמחויבים במציאות. החברה מראה תוצאות טובות וגידול בהכנסות וצפויה להמשיך בקו זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים