SRL מבית תים תפיץ בישראל את פתרון האוטומציה לניהול שירותים עסקיים מבית VNT

המערכת, IlluminIT, מאפשרת מיפוי תהליכי שו"ב וניטור חכמים, שיעקבו באופן מפורט אחרי כלל התהליכים המבוצעים בכל נקודת זמן בשרתים בעת ביצוע תהליכים עסקיים קריטיים

ד"ר רונן יוכפז, מייסד ואחראי טכנולוגיות ב-VNT

חטיבת SRL של חברת תים, מקבוצת מלם-תים, תמכור ותטמיע את המערכת למידול תהליכים מבצעיים של VNT הישראלית.

המערכת, IlluminIT, מאפשרת מיפוי תהליכי שו"ב וניטור חכמים, שיעקבו באופן מפורט אחרי כלל התהליכים המבוצעים בכל נקודת זמן בשרתים בעת ביצוע תהליכים עסקיים קריטיים. היא מתממשקת למערכת השו"ב הפנימית ומרחיבה את מגוון פעולותיה על ידי הפיכת ההתרעות הטכניות להתרעות עסקיות.

"הפתרון של VNT מאפשר ללקוחות לנהל טוב יותר את התהליכים העסקיים שהשרתים מופקדים עליהם ונותן תמונת מצב מדויקת יותר לגבי כל תהליך ותהליך", אמרה סיגל בירן, מנהלת מכירות ב-SRL. "מדובר לעתים בתעבורה שכוללת מאות תהליכים בו זמנית. יתרה מכך, כשמערכת השו"ב מזהה תקלה, מערכת מידול הנתונים יכולה להצביע על התהליך הבעייתי, מה ההשלכות על הרשת כולה ומה נדרש על מנת לתקן אותה. המערכת למעשה מביטה 'מגבוה' על כל התהליכים, הקשרים ביניהם והשפעתם על תעבורת הרשת. הטמעתה תחסוך לארגון שורה ארוכה של תהליכי ארגון ושיטות שבחלקם נעשו עד כה ידנית".

לדברי ד"ר רונן יוכפז, ממקימי VNT, "עם הקמתה של החברה הושלם הפיתוח של הדור החדש של מערכות השו"ב. דור זה מרחיב את גבולות הניטור והבקרה על מערכות IT ומקשר אותן באופן אוטומטי לעולם העסקי אותן הן משרתות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים