בעקבות מתקפת ההאקרים: אולפני סוני שכרו את Mandiant

על פי אחת ההשערות שהועלו, ייתכן שהמתקפה קשורה לסרט החדש של אולפני סוני, The Interview - קומדיה שעוסקת בניסיון של ה-CIA להתנקש בחיי מנהיג צפון קוריאה

השקעה רבה יותר בתחום התוכן. Sony.

מתקפת ההאקרים על אולפני הקולנוע של סוני (Sony), שכתוצאה ממנה רשת המחשבים של האולפנים מושבתת מזה כשבוע, הביאה את החברה לשכור את Mandiant, יחידת התגובה לתקריות של FireEye – על פי מקורות יודעי דבר. גם ב-FBI חוקרים את הפרשה, מסר מקור שביקש לשמור על עילום שם.

מערכות המחשב של האולפנים הושבתו ביום ב' בשבוע שעבר ועל המסכים הוצגה גולגולת אדומה עם הכיתוב "Hacked By #GOP,". מעריכים כי ראשי התיבות GOP מתייחסים לקבוצת Guardians of Peace. הטכנאים השוקדים על תיקון הנזקים מקווים כי מערכות הדואר האלקטרוני של האולפנים ישובו לפעול היום (ב').

מנהלי סוני סירבו להגיב על הפרשה, וכך גם נציגי ה-FBI ו-Mandiant.

על פי אחת ההשערות שהועלו, ייתכן שהמתקפה קשורה לסרט החדש של אולפני סוני, The Interview, שאמור לעלות לאקרנים בארצות הברית ב-25 בדצמבר. הסרט, המוגדר כקומדיה, עוסק בניסיון של ה-CIA להתנקש בחייו של מנהיג צפון קוריאה, קים ג'ונג און. במכתב שנשלח למזכ"ל האו"ם, באן קי-מון, כינתה ממשלת צפון קוריאה את הסרט "עידוד בוטה לטרור והכרזת מלחמה". משום כך נבדקת האפשרות שמאחורי המתקפה על סוני עומדים האקרים הפועלים מטעמה של הממשלה בפיונגיאנג.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עדי פרץ

    חברת mandiant התחילה את הפעילות שלה בישראל ומציעה את מגון שירותיה ללקוחות ישראלים.

אירועים קרובים