SRL מבית תים תפיץ את פתרונות ההתרעה של iTAnalyzer

המערכת אוספת מידע מכלל מערכות תשתיות המחשוב באופן עצמאי, מנתחת את המידע באמצעות מנוע אנליטי ומציגה אותו בממשק אחד ובשפה עסקית

ITAnalyzer

חטיבת SRL של חברת תים, מקבוצת מלם-תים, תבצע הפצה והטמעה של פתרון להתרעה בזמן אמת על כשל בתשתיות המחשוב בארגון, פרי פיתוחה של iTAnalyzer הישראלית.

SRL, שמובילה את מכירות מערכות הניטור של Nimsoft מבית CA בישראל, החליטה לצרף את פתרון ההתרעה של iTAnalyzer בהתאמה ללקוחות Nimsoft, כרכיב משלים למערכת הניטור שברשותם.

הפתרון של iTAnalyzer מאפשר למנמ"ר ולמנהל התשתיות לבצע ניהול עסקי, אפקטיבי ופרו-אקטיבי, לדברי החברה תוך הפחתת העלויות והסיכונים הכרוכים בתפעול מערך תשתיות ה-IT הארגוני. המערכת אוספת מידע מכלל מערכות תשתיות המחשוב באופן עצמאי, ללא תלות במערכות המידע או במערכות הניהול, מנתחת את המידע באמצעות מנוע אנליטי ומציגה אותו בממשק אחד ובשפה עסקית. המערכת מציגה את המגמות המתפתחות לאורך זמן בתחומים הרלוונטיים ומסייעת בניהול נכסי המחשוב וביישום גישת IT as a business.

"מערכת המוניטור של Nimsoft מתריעה בזמן אמת על תקלות בסביבת ה-IT", אמרה סיגל בירן, מנהלת מכירות ב-SRL. "מה שהיה חסר לכלל פתרונות הניטור בזמן אמת הוא מערכת שתדע להתריע באופן פרו-אקטיבי על כשל בתשתיות המחשוב, כך שאנשי המחשוב יוכלו לטפל בבעיה עוד לפני שהיא קרתה. הפתרון החדש מצמצם משמעותית את מספר התקלות בפועל, כמו גם את מספר ההתרעות ממערכות הניטור".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים