פייסבוק: למעלה מ-65 מיליון משתמשים באמצעות הטלפון הסלולרי

הרשת החברתית רשמה עלייה תלולה במספר המשתמשים הסלולריים שלה מאז תחילת השנה ● ההסבר לכך הוא שפייסבוק צומח כיום בעיקר בשווקים שבהם הטלפון הסלולרי משמש כאמצעי העיקרי לגישה לאינטרנט ● גם במיי-ספייס מתייחסים בכובד ראש לתחום, וצופים שבתוך חמש שנים – כמחצית מהגולשים באתר יעשו זאת באמצעות הטלפון הסלולרי

למעלה מ-65 מיליון בני אדם משתמשים כיום בפייסבוק (Facebook) באמצעות הטלפון הסלולרי שלהם – כך עולה מנתונים שפרסמה הרשת החברתית. מדובר בעלייה של כ-45 מיליון מתחילת השנה, אז עמד מספר הגולשים הסלולריים של הרשת על 20 מיליון. בפייסבוק מסבירים את הצמיחה המהירה בשוק זה בדגש ששמו מנהליה על יישומים סלולריים ובהרחבת מנגנון Connect הקיים ברשת גם לטלפון הסלולרי.

החברה מייחסת חשיבות רבה לתחום הסלולר, שכן היא צומחת כיום במיוחד בשווקים שבהם הטלפון הסלולרי משמש כאמצעי העיקרי לגישה לאינטרנט. בפייסבוק אף מעריכים, כי רבים מהמשתמשים שנכנסים לרשת החברתית דרך הטלפון הסלולרי עושים זאת רק באמצעותו. בנוסף, החברה החלה לא מכבר החלו לערוך ניסויים במערכת חדשה לתשלומים סלולריים.

יצוין, כי היישומים שמציעה פייסבוק לטלפונים ניידים הם הפופולריים ביותר בחנויות להורדת יישומים סלולריים, דוגמת App Store של אפל (Apple) או App World של RIM (ר"ת Research In Motion). פייסבוק אף מעדכנת את היישומים הסלולריים שלה לעתים תכופות.

גם ברשת החברתית המתחרה, מיי-ספייס (MySpace), מתייחסים בכובד ראש לתחום הסלולר, ומעריכים שבתוך חמש שנים, יגיע שיעור הגולשים לאתר באמצעות הטלפון הנייד לכמחצית. ברשת מנסים לתת מענה לרשתות חברתיות שמיועדות אך ורק לטלפונים סלולריים, דוגמת Loopt ו-Brightkite.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. moshe

    שלום אני רוצה לדעת למה אינ לא יכול להתחבר לפייסבוק

אירועים קרובים