ד"ר חנה ויניק, סמנכ"ל מדע וטכנולוגיה במשרד החינוך, מסיימת תפקידה אחרי ארבע שנים וחצי

מחליפה יהיה ד"ר עופר רימון, שכיהן בשלוש השנים האחרונות כמנהל יחידת הפיתוח והערכה בקרן רש"י, ועבד בעברו בתפקידי פיקוח וניהול במשרד

ד"ר חנה ויניק, ראש מינהל המדע והטכנולוגיה, סמנכ"לית וחברת הנהלה במשרד החינוך, תסיים את תפקידה השבוע, לאחר ארבע שנים וחצי. ד"ר ויניק תעזוב את המשרד לאחר 31 שנות עבודה רצופות בו, בהן עסקה בהוראה, הדרכה, פיקוח ובתפקידי ניהול שונים. ויניק החליפה בתפקידה את יפה ויגודסקי, כיום מנכ"ל הטלוויזיה החינוכית, שפרשה בעקבות חילוקי דעות עם שרת החינוך דאז, לימור לבנת.

ד"ר ויניק אמרה, כי פרישתה אינה קשורה לכניסתם לתפקיד של שר ומנכ"ל חדשים, וכי היא הודיעה על כוונתה לפרוש עוד בתקופת המנכ"לית הקודמת, שלומית עמיחי. ויניק אמרה עוד, כי היא סבורה שבתפקידים בכירים כמו זה שהיא מסיימת כעת, יש צורך ברענון ובתחלופה אחת לארבע או חמש שנים, וזו אחת הסיבות שהחליטה לפרוש. שר החינוך, גדעון סער, בירך את ד"ר ויניק וציין את תרומתה הרבה לקידום המסלולים הטכנולוגיים ואת פועלה להעלאת שיעור הלומדים במסלולים אלו.

במכרז שנערך על ידי משרד החינוך, נבחר ד"ר עופר רימון למלא את מקומה של ויניק. ד"ר רימון ייכנס לתפקידו בתחילת ספטמבר. הוא בעל תואר שלישי מטעם האוניברסיטה העברית, ואת עבודת הדוקטורט שלו עשה בניתוח המבחנים הבינלאומיים במתמטיקה ומדעים והשלכותיהם על תחום הוראת מקצועת אלו. ד"ר רימון עבד במשרד החינוך בין השנים 2000 ל-2006 כמפקח על תחום ניהול התכנון של תוכניות לאומיות. בשלוש השנים האחרונות היה בחופשה ללא תשלום, ועבד בקרן רש"י כמנהל יחידת פיתוח והערכה של הקרן.

ראיון נרחב עם ד"ר חנה ויניק יפורסם בימים הקרובים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים