HIT פותח מסלול לימודים חדש לתואר ראשון: "מערכות משובצות מחשב"

מסלול חדש נפתח בעיר הילדים ובמרכזו שילוב בין הנדסה לטכנולוגיה ● פתחו יומנים

HIT מכון טכנולוגי חולון, עומד יפתח בשנה הבאה  מסלול לימודים חדש במסגרת הלימודים לתואר ראשון: מערכות משובצות מחשב. מסלול הלימודים, אשר יוצע לסטודנטים החל משנה"ל הקרובה (סמסטר חורף, אוקטובר 2014) בשנה ג ו-ד  הינו מסלול משותף לפקולטה להנדסה, מדעי המחשב ומתמטיקה שימושית. הלימודים יהיו חלק מהלימודים לתואר ראשון בפקולטות אלו.

ד"ר מיכאל וינוקור, מרכז המסלול ב HIT: אומר כי  "התעשייה בישראל פעילה בכל מגוון התחומים של מערכות משובצות וזקוקה לכמות גדולה של מהנדסים בתחום, כך שיש לתחום זה חשיבות כלכלית עצומה". וינוקור מוסיף כי  "בחודש האחרון לדוגמא, התפרסמו רק במדור הדרושים של גוגל לא פחות מ- 100 משרות בתחום מערכות משובצות מחשב…ההתפתחות המהירה בתחום מחייבת את מנהלי הפיתוח והמהנדסים להיות מעודכנים במגמות החדישות והמתפתחות, החל ממערכות המכילות צ'יפ יחיד ועד ליישומים מורכבים יותר, כגון רכב אוטונומי בהם המחשבים הם בלב הפונקציונליות של המוצר."

בפקולטה להנדסה לומדים כיום כ-1100  סטודנטים מתוכם 639 לתואר ראשון.  הלימודים בתחום של מערכות משובצות הם חלק מקורסי הבחירה שלהם על מנת לקבל תואר. בימים הקרובים תודיע המכללה על פתיחת המסלול החדש והצפי הוא שבשנה הראשונה ילמדו במסלול כמה עשרות סטודטים מהפקולטה להנדסה ובפקולטה למדעים. במכון הטכנולוגי מציינים כי זהו מסלול ייחודי שלא קיים במכללות אחרות, וכי הוא פותח בשיתוף עם  גורמים בתעשייה שמחפשים  עובדים בתחום וככול הנראה יגייסו אותם משורות המכללה.

במכון הטכנולוגי בחולון לומדים כ-3500 סטודנטים בפקולטה למדעים, עיצוב, הנדסה, ניהול טכנולוגיית המידע, וטכנולוגיות למידה. בפקולטה להנדסה עיצוב וניהול טכנולוגיה יש גם לימודים לתואר שני, נשיא המכון הוא הפרופסור אדוארד יעקובוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים