אפסון השיקה בישראל משקפיים חכמים

ה-Moverio BT-200 הם משקפיים שקופים, קלים ולדברי אפסון, טובים למציאות רבודה ● כמו כן, אפסון השיקה חנות למשקפיים החכמים שלה, שניתן להיכנס אליה רק מהם

אפסון (Epson) השיקה היום (ה') בישראל את המשקפיים החכמים שלה, ה-Moverio BT200, וכן חנות ייעודית, שניתן להיכנס אליה רק מהם.

ה-Moverio BT-200, שהושקו בוועידת מפתחי האנדרואיד Droidcon TLV, הם משקפיים שקופים, שוקלים 88 גרם בלבד ומגיעים ברזולוציה של 540960x עבור כל עין. גודל המסך שלהם הוא 320 אינץ', באיכות HD. התמונות, הגרפיקה ושאר המידע החזותי מופיעים על גבי תצוגת המציאות, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור יישומי מציאות רבודה.

המשקפיים כוללים מעבד כפול ליבה במהירות 1.2 ג'יגה-הרץ והם מגיעים מוכנים להתמודדות עם שלל יישומי מציאות רבודה אפשריים. כך, למשל, חיישני המציאות ה-"רגילה", דוגמת מצלמה קדמית, GPS, מצפן, גירוסקופ ואפילו מד תאוצה, מאפשרים למכשיר להבין בדיוק מרבי את תנועת המשתמש ואת העולם הסובב אותו. סוללת המשקפיים יעילה לפרק זמן של כשש שעות בין טעינה לטעינה.

כמו כן, ה-Moverio BT-200 מצוידים ביכולת תקשורת Wi-Fi ומגיעים עם 8 ג'יגה-בייט של זיכרון מובנה וחריץ הרחבה לכרטיסי SD. אפשר יהיה לחבר אותם בקלות למערכות נוספות, דוגמת סמארטפונים וטאבלטים, באמצעות קישורי בלוטות', USB ,otg או Miracast.

בתחילת החודש נפתחה רשימת המתנה למשקפיים במשרדי אפסון ישראל. עקב מגבלות ייצור ודרישה עולמית גדולה, בשלב ראשון ניתן יהיה לרכוש לא יותר משלושה זוגות ללקוח, במחיר של כ-700 יורו.

אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל, ציין כי "מיחשוב לביש הוא עסק חם. ההערכות לשוק המחשוב הביתי מדברות על צמיחה מהיקף של שמונה מיליארד דולר כיום ל-19 מיליארד עד 2017, ואפסון רוצה לקחת חלק חשוב בו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Dee

    לא הבנתי: האם אלו משקפיים, שאמורים להרכיב (לא לחבוש!!!) אותם על העיניים? אם-כן, מה זה ״גודל המסך שלהם הוא 320 אינץ'״? אפילו מסך טלוויזיה הוא בן 32 (ומקסימום כפול מזה), והראש שלנו נכנס שם פעמים מספר:) אז למה התכוונתם?

אירועים קרובים