לנובו הכריזה על חמישה טאבלטים חדשים

כל המכשירים מיועדים לשוק הבינוני עד הנמוך ● טווח המחירים של המכשירים ינוע בין 599 ל-1,399 שקלים

אחרי שהפכה ליצרנית המובילה בתחום ה-PC, ממשיכה לנובו (Lenovo) במאמצים רבים כדי להגיע גם לצמרת בשוק הטאבלטים. כעת הכריזה החברה על לא פחות מחמישה טאבלטים חדשים בבת אחת, שכולם מיועדים להתמודד בשוק הבינוני עד הנמוך.

כל הטאבלטים שייכים למשפחת ה-Tab A של החברה, קו מוצרים המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) ומיועד לשוק המדיה הביתי. הטאבלטים מכסים את כל תחום ההיצע המרכזי הקיים כיום בשוק – שלושה עם מסך 7 אינץ', אחד עם מסך 8 אינץ' ואחד עם מסך בגודל 10 אינץ'. כל הטאבלטים יגיעו עם מערכת על שבב המבוססת על מעבד מרובע ליבות, ורובן גם עם 16 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון, ו-1 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה.

הטאבלט הנמוך בסדר החדשה הוא ה-A7-30 שמציע מסך 7 אינץ' רזולוציה על 1,024×600 פיקסלים ואותו מייעדת החברה לחובבי מוזיקה בעיקר כשהיא ציידה אותו בזוג רמקולי דולבי קדמיים. הוא גם יגיע עם אפשרות לשילוב של SIM כך שהוא ניתן יהיה לחיבור לאינטרנט בכל מקום. ה-A7-50 כבר מציע מסך ברזולוציית HD ולפי החברה המסך יהיה בהיר במיוחד כדי לאפשר קריאה נוחה של מסמכים וספרים בדרכים. גם לו תהיה אפשרות לחיבור כרטיס סים. הוא מגיע עם מצלמה קדמית ואחורית. ה-A7-40 דומה ל-A7-50 אך מגיע עם מעטפת בצבע שנהב, עם 8 ג'יגה-בייט RAM זיכרון בלבד וגם מצלמה קדמית בלבד.

את ה-A8 עם מסך ה-8 אינץ' מכנה לנובו 'מרכז בידור ביתי' והוא אמור להגיע עם מגוון רחב של צבעי גוף. כמו ה-A7-30 הוא מצויד בזוג רמקולי דולבי קדמיים עוצמתיים. הטאבלט האחרון בהכרזה החדשה הוא ה-A10 שזהה באופן עקרוני ל-A8 אך מגיע עם מסך 10.1 אינץ', ואותו מכוונת החברה לחובבי הסרטים.

הסדרה החדשה של הטאבלטים אמורה לנחות בארץ ביוני עם מחירי שנעים בין 599 ל-1,399 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים