מיקרוסופט צפויה להעביר את מרכז השירות והתמיכה מישראל לגרמניה

30 עובדי המרכז, שמופעל על ידי כלנית כרמון, קיבלו הודעה על כך ● ייתכן כי אחדים מהעובדים יפוטרו ● מדובר בחלק ממהלך כלל עולמי

מיקרוסופט (Microsoft) מצמצמת פעילות בישראל: החברה החליטה להעביר את מרכז שירות הלקוחות והתמיכה שלה שנמצא בארץ, שמופעל על ידי כלנית כרמון, לגרמניה. המרכז מעסיק 30 עובדים והחברה כבר הודיעה להם על כוונתה.

על פי ההערכות, כלנית כרמון צפויה להמשיך להעסיק את מרבית העובדים, אולם ייתכן כי אחדים מהם יפוטרו. כך או כך, מדובר בחלק ממהלך כלל עולמי של מיקרוסופט.

ממיקרוסופט נמסר כי החברה "מחויבת לספק שירות מצוין למיליארדי לקוחות ברחבי העולם. אנחנו בוחנים באופן קבוע שותפים ברחבי העולם המספקים את שירותי התמיכה הללו וכמו במקרה זה, לעתים מחליפים ספקים או משאבים על בסיס צרכים עסקיים. המשתמשים בישראל ימשיכו ליהנות משירות איכותי ברמה הגבוהה ביותר בשפה העברית, והשינוי צפוי להיות בלתי מורגש עבור לקוחות מיקרוסופט בארץ".

מכלנית כרמון נמסר כי החברה עושה "כל שביכולתה כדי לתת מענה לעובדים בפרויקטים שמסתיימים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים