טלפוניקה תספק שירותים להתקני מיחשוב לביש של סמסונג, LG וסוני

הבסיס לשיתוף הפעולה בין החברות הוא שירות Tu Go, המאפשר קבלת הודעות ושיחות מהטלפון הסלולרי בכל מכשיר המחובר לאינטרנט

חברת הטלקום טלפוניקה (Telefónica) חתמה על הסכמי שיתוף פעולה עם LG, סמסונג (Samsung), וסוני (Sony), במסגרתו תספק החברה מספר שירותים שישולבו בהתקני מחשוב לביש אותן ייצרו וישווקו החברות. הבסיס לאספקת שירותים אלו הוא שירות בשם Tu Go שפותח במעבדות טלפוניקה דיגיטל בישראל.

שירות זה מאפשר לקבל בכל מכשיר שמחובר לאינטרנט, ולא משנה אם מדבור בחיבור ישיר, Wi-Fi או 3G, כל הודעה או שיחה שנשלחים לטלפון הסלולארי של המשתמש. כך יכולה החברה המשתמשת בשירות להעניק שירות חופף, ולספק, לדוגמה, שירות שיחות גם באזורים בהם אין חיבור דור שלישי אך יש חיבור לאינטרנט.

במסגרת תערוכת MCW שנערכה בשבוע שעבר בברצלונה הופגן שיתוף הפעולה בין החברות בצמיד החכם שחשפה סוני, ה-SmartBand SWR10. צמיד זה מאפשר להקליט ולתעד מגוון פעילויות, ומקביל ללדוח על כניסת שיחות טלפוניות או קבלת הודעות מכל אפליקציה שהמכשיר מאפשר דיווח ממנה. בנוסף, המשתמש מקבל התראה אם הוא מתרחק יותר מדי מהסלולארי שלו.

"שירות ה-Tu Go שפיתחנו, וממשיכים לפתח אותו, ייקח חלק משמעותי בעתיד של הרבה מאוד מוצרים חכמים לבישים", אמר מנכ"ל טלפוניקה דיגיטל ישראל, גיל כהן. "הטכנולוגיה שלנו תאפשר לכל אחד לקחת איתו, לכל מקום, ולכל מכשיר לביש, את מספר הטלפון האישי שלו ותחבר אותו לעולם".

השירות כבר מוצע כיום בבריטניה למנויי טלפוניקה ויוצע בהמשך בשאר העולם במדינות בהן פעילה החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים