KMS Lighthouse השיקה מערכת ניהול ידע חדשה למרכזי שירות ומכירה

החברה הישראלית קיימה עשרות פגישות במסגרת התערוכה בברצלונה, ואף סגרה עסקה עם מפעיל סלולרי גדול במזרח אסיה

אחת החברות שזכו להתעניינות גדולה מאוד בביתן הישראלי שבתערוכת הסלולר העולמית (MWC) בברצלונה, הייתה KMS Lighthouse מקבוצת אמן, שהציגה את הדור החדש של מערכת ניהול הידע Lighthouse, עבור מרכזי שירות ומכירה.

במהלך ארבעת ימי התערוכה קיימו נציגי החברה עשרות פגישות, רבות מהן עם חברות גדולות, ואף הצליחו לסגור עסקה להטמעת המערכת של החברה עם מפעיל סלולרי גדול במזרח אסיה.

מערכת ניהול הידע הרב ערוצית למרכזי שירות ומכירה של החברה כוללת יכולות להקמת מאגר ידע ארגוני בצורה נוחה ופשוטה. המערכת כוללת יכולות חיפוש סמנטי בשפה טבעית וטכנולוגיה ייחודית להצגה והבניית תוכן, המאפשרים לקבל תשובות מדויקות לשאילתות תוך שניות בודדות.

החזון של החברה או לאפשר לאנשי המוקד לספק את פיסת המידע הנדרשת לתהליך השירות או המכירה בתוך 5 שניות. KMS מספקת גם אונטולוגיית ניהול OOB לטלקום, המאפשרת פריסה מלאה תוך שלושה חודשים.

תוכנת Lighthouse מסייעת לעובדי מוקדי שירות ומכירה הנדרשים לספק ללקוח תשובות איכותיות בנושאים רבים בתוך שניות ספורות. התוכנה מחזיקה בצורה ייחודית את התוכן במערכת ומסוגלת לנהל ולהפיץ מידע עסקי מדויק, אמין ומובנה לכלל ערוצי ההתקשרות של הארגון עם לקוחותיו. היא גם מאפשרת לבעלי התפקידים במוקד השירות גישה מבוססת הרשאות ברגע האינטראקציה עם הלקוח.

גרסת הדור החדש מאפשרת שיפור דרמטי ברמת הביצועים על ידי שימוש במנגנוני זיכרון מטמון (cache). בעזרת הגרסה ניתן ליצור כמה דפי בית, ובכללם דפי בית מותאמים למחלקות שונות בארגון, המאפשרים למשתמש הקצה לערוך את דף הבית שלו. המערכת מאפשרת חיסכון גדול במערך המקים ומתחזק את תוכני המערכת. מודל הנתונים הייחודי של התוכנה מבטיח שפריט הידע הספציפי יופיע באופן דינאמי בהתאם לצרכן המתבונן בו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים