ג'ובוקיט הישראלית תרכוש אתר אמריקני לשיתוף סרטוני וידיאו תמורת 2.5 מיליון דולר

שמה של החברה הנרכשת לא נמסר לפרסום, אולם האתר שלה הוא בין עשרת הראשונים בעולם בתחומו, על פי אלקסה ● מאז תחילת השנה ביקרו בו 200 מיליון גולשים שצפו בכמעט ארבעה מיליארד דפים וסרטונים

ג'ובוקיט החזקות, העוסקת בפיתוח טכנולוגיות חיפוש והתאמה בין עובדים למעסיקים, תרכוש חברת אינטרנט אמריקנית בעלת אתר בתחום שיתוף תוכן וסרטוני וידיאו. שם החברה הנרכשת לא נמסר לפרסום, אולם נודע כי היקף העסקה עומד על 2.5 מיליון דולרים. עיקר התשלום יתבצע על בסיס הלוואת בלון, אותה מתכוונת החברה להשיב מההון החוזר שלה תוך שנתיים.

תחום הווידיאו נחשב לאחד התחומים החמים ובעלי קצב צמיחה מטאורי בתעשיית האינטרנט בכלל ובתחום הפרסום בה בפרט. רק לפני ימים אחדים רכשה יאהו! (!Yahoo) את הסטארט-אפ Evntlive, שמאפשר לשדר הופעות חיות בסטרימינג. על פי ComScore, שווי שוק הפרסום בווידיאו באינטרנט חצה ב-2012 את רף ה-16 מיליארד דולר והוא שומר על קצב צמיחה גבוה גם ב-2013.

כאמור, זהותה של הנרכשת לא פורסמה, אולם ג'ובוקיט מסרה שאתר הדגל של אותה חברה הושק לפני כעשור ומאז הוא מתאפיין בתנועת גולשים רבה. על פי גוגל אנליטיקס (Google Analytics), מרבית התעבורה לאתר היא ישירה או מופנית אליו כתוצאה מחיפוש בגוגל (Google) או לינקים שמפורסמים בפייסבוק (Facebook) – דבר שעל פי החברה הרוכשת מעיד על איכות התוכן ועוצמתו של האתר. לפי אתר הדירוג המקוון אלקסה (Alexa), האתר מדורג בעשרת המקומות הראשונים בתחומו בעולם. מתחילת 2013 נצפו באתר הנרכש כמעט ארבעה מיליארד דפי אינטרנט וסרטי וידיאו, על ידי כ-200 מיליון מבקרים שכל אחד מהם שהה בו יותר מ-6.5 דקות בממוצע. מרבית התעבורה הגיעה מארצות הברית, בריטניה וקנדה. כמו כן, בדף הפייסבוק של החברה חברים קרוב לחצי מיליון איש.

רפי שקולניק, מנכ"ל ג'ובוקיט החזקות, אמר כי "עם השלמת הרכישה אנחנו צופים להפוך לשחקן משמעותי בתחום שיתוף התוכן והווידיאו באינטרנט. אנחנו פועלים על מנת לבנות חברת החזקות בתחומי האינטרנט המניבים, לצד אסטרטגיית מכירות שלא מקיימת תלות מסוכנת בלקוח זה או אחר, גדול ככל שיהיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים