One1 תתקין מערכות קצה של דל וטושיבה-יבמ בסניף איקאה בקריית אתא; ההיקף: 900 אלף שקלים

One1 תספק לסניף ציוד מיחשוב של תחנות קצה, מחשבים ומסכים מתוצרת דל למשרדים ולמחסנים, וציוד מיחשוב מתוצרת טושיבה-יבמ לקופות, לשירות ולמסעדות ● הפרויקט כולל התקנה ואינטגרציה של הציוד ותחזוקתו למשך שלוש שנים

One1 תתקין מערכות קצה של דל (Dell) וטושיבה-יבמ (Toshiba-IBM) בסניף החדש של איקאה (IKEA) בקריית אתא. ההסכם בין החברות נערך באוגוסט האחרון והפרויקט צפוי להתחיל ברבעון הראשון של 2014. היקפו הכספי עומד על כ-900 אלף שקלים.

הסניף של ענקית הרהיטים בקריית אתא הוא השלישי שהחברה מקימה בארץ, אחרי נתניה וראשון לציון. במסגרת ההסכם תספק לו One1 ציוד מיחשוב של תחנות קצה, מחשבים ומסכים מתוצרת דל, שימוקמו במשרדים ובמחסנים של הסניף, וציוד מיחשוב מתוצרת טושיבה-יבמ עבור קו הקופות, שירות הלקוחות והמסעדות שיוקמו במתחם. עוד כולל הפרויקט התקנה ואינטגרציה של הציוד, ותחזוקתו למשך שלוש שנים.

אורית מאורי, מנמ"רית רשת איקאה ישראל: "אנחנו מטמיעים מערכות מיחשוב מתקדמות, שתואמות את אופייה הטכנולוגי והחדשני של הרשת. ההשקעה של איקאה בבניית מערך טכנולוגי מתקדם הינה חלק בלתי נפרד ממדיניותנו לשדרוג מתמיד של חוויית הקנייה הכוללת של הלקוחות, לצד בניית תשתית עבודה נוחה ומתקדמת עבור עובדי הרשת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים