תחזית: אפל תשיק ב-2014 מחשבי iPad עם אבחנה גבוהה יותר ו-iMac מוזל

על פי ההערכות, החברה צפויה להשיק באמצע השנה הבאה את iPad 6, שיהיה בעל צפיפות פיקסלים גבוהה ב-30%-40% מזו של הדור הנוכחי ● אנליסטים טוענים שהמכירות של מחשבי ה-iMac הנוכחיים מאכזבות ולכן, אפל שוקדת בימים אלה על פיתוח דגם זול יותר

אפל (Apple) תשיק בשנה הבאה גם את iPad 6, שיהיה בעל צפיפות פיסקלים גבוהה יותר מאשר הטאבלט האחרון של החברה, ומחשבי iMac שיהיו זולים מאלה הנוכחיים – כך מעריכה פירמת KGI Securities.

מינג-צ'י קיואו, אנליסט בחברה, העדיף לדלג על ה-iPad 5 ולהתייחס ל-iPad 6, שלהערכתו יושק באמצע 2014. הוא צופה שהמכשיר יצויד בצג של 9.7 אינץ' עם צפיפות פיקסלים גבוהה ב-30%-40% מזו של ה-iPad מהדור הנוכחי.

לדבריו, "בניגוד לניחושים על מחשבי iPad עם צג של 12 אינץ' ומעלה, לא יחול שינוי בממדים הנוכחיים של הצג, שעומדים על 9.7 אינץ'. הסיבה לכך היא שלא ניתן להתנייד טוב עם מחשבי iPad גדולים יותר".

עוד הוא העריך שאפל מתכוונת להוזיל את הדור הבא של מחשבי ה-iMac לעומת הדור הנוכחי ושהיא שוקדת בימים אלה על פיתוח של המחשבים הללו. "מסקרים שערכנו עולה שמחשבי ה-iMac מהדור האחרון נמכרו בהיקפים נמוכים מהצפוי בשוק העולמי, ככל הנראה משום שהמחירים שלהם היו גבוהים מדי", אמר קיואו. "לפיכך, אפל עשויה להציע דגמים זולים יותר, שיאפשרו לה להתחרות מחוץ לארצות הברית בחברות דוגמת לנובו (Lenovo) ו-HP".

כן צופה קיואו, כי אפל תציע מחשבי MacBook עם צג בגודל של 12 אינץ', שלדבריו יהיו קלים ודקים עוד יותר ממחשבי MacBook Air מהדור הנוכחי. "הצג בעל האבחנה הגבוהה יציע חוויה חזותית יוצאת דופן, ברמה של Retina MacBook Pro", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים