שי אוזון, One1: "המחצית השנייה של השנה תהיה טובה יותר"

"המחצית השנייה של השנה תתאפיין בשחרור תקציבים ונראה יותר פרויקטי תוכנה; במגזרי התעשייה והביטחון כבר החלו לשחרר תקציבים, ואני מקווה שמנהיגי ה-IT במגזר הממשלתי יתעוררו" – כך אמר מנכ"ל One1 לאנשים ומחשבים עם פרסום תוצאות הקבוצה לרבעון השני ● לדבריו, "נראה בקרוב מהלכים של החלפת מערכות הליבה בקרב הגופים הפיננסיים"

"המחצית הראשון של שנת 2013 הייתה חלשה יחסית, בין השאר כי תקציבי IT בארגונים הוקפאו ולרבות במגזר הממשלתי. להערכתי, המחצית השנייה של השנה תהיה טובה יותר – תקציבים יופשרו ועסקאות ייחתמו בענף ה-IT המקומי", אמר שי אוזון, מנכ"ל קבוצת One1 טכנולוגיות.

אוזון התראיין לאנשים ומחשבים עם פרסום תוצאותיה של הקבוצה לרבעון השני של 2013. לדבריו, "המחצית השנייה של השנה תתאפיין בשחרור תקציבים ונראה יותר פרויקטי תוכנה. במגזרי התעשייה והביטחון כבר החלו לשחרר תקציבים. אני מקווה שכך גם יקרה במגזר הממשלתי. אני מקווה שמנהיגי ה-IT במגזר הממשלתי יתעוררו. כיום אין מכרזים בתחום זה ומכרז החשכ"ל הוא בעיה של כולם, של הממשלה ושל ספקיות ה-IT. אני מקווה שישנו את התנאים שלו. עם השינוי נראה תוצרים יותר טובים".

לגבי המגזר הפיננסי, אמר אוזון כי "זו השנה השנייה שהוא מצוי בצמצום, אף אם יש כמה פרויקטים גדולים. אני מעריך כי בשנים 2015-2014 נראה בקרב הגופים הפיננסיים מהלכים של החלפת מערכות הליבה שלהם. זה לא יקרה בעתיד בקרוב. מגזרי ההיי-טק והתעשייה הם במצב מגוון: יש ארגונים מצליחים, ולכן הם עושים פרויקטי IT, ויש כאלה שקשה להם. אנו עובדים עם כולם".

בתוך עולם ה-IT, אמר אוזון, כי "כל הנושא של ענן ופיתוח יישומים בענן צפוי לתפוס תאוצה. אנו פעילים בתחום זה ויש לנו פלטפורמות להתמחות ולפיתוח בענן".

הוא הוסיף, בהתייחסו לתוצאות הרבעוניות של הקבוצה, כי "הרבעון לא היה קל. למרות התקופה המאתגרת, הצלחנו לגדול בהכנסות ולשמור על הרווחיות, פחות או יותר. אנו שבעי רצון מהעלייה בהכנסות ברבעון ומהמשך השיפור ברווחיות הקבוצה. אנו ממשיכים בחיזוק תחומי הפעילות הקיימים ומצפים להמשך צמיחה בפעילויות הליבה של הקבוצה בעולמות התוכנה: הטמעת מערכות ERP פרי פיתוח שלנו, ומערכות של אורקל (Oracle) ושל סאפ (SAP)".

"אנו נמצאים בצמיחה בתחום ממשל IT, בשל שיווק והטמעת הכלי של MSP עם מוצר My Single Point. מדובר במערכת אשר ממכנת את תהליכי הליבה בארגון ויוצרת מוטת שליטה, המאפשרת קבלת החלטות שיובילו את הארגון למימוש האסטרטגיה העסקית שלו, תוך הלימה לרגולציות ולניהול כלל התהליכים העסקיים ותוכניות העבודה. הכלי מוטמע בכל הבנקים", אמר אוזון.

"אנו מבחינים בהתעוררות של השוק במחצית השנייה של 2013", סיכם אוזון, "ענף ה-IT המקומי, ואנו בתוכו – נמשיך בצמיחה".

אירועים קרובים